Judoliiton Seurajohtaja- ja Seuratoimijapäivät / Pieksämäki

Elokuussa järjestetään vihdoin viiden vuoden tauon jälkeen Judoliiton Seurajohtaja- ja seuratoimiapäivät. Ohjelmassa seuralle ajankohtaisten asioiden lisäksi myös mukavaa yhdessä oloa illallisen ja golfin parissa. Osaan ohjelmaa mahdollisuus osallistua myös Skypen-välityksellä, mutta tätä tapahtumaa ei kannata jättää hyödyntämättä. Tulkaa siis isommalla porukalla Pieksämäelle!

25.-26.8.2018 järjestetään Seurajohtaja- ja Seuratoimijapäivät Pieksämäellä.

Kohderyhmä: Tapahtuma on tarkoitettu erityisesti niille judokoille, jotka haluavat kehittää oman seuransa toimintaa, judoseurojen puheenjohtajille, toiminnanjohtajille, hallituksen jäsenille ja muille asiasta kiinnostuneille.

Tapahtuma alkaa lauantaina klo 10 ja loppuu sunnuntaina klo 14. Majoittumienn Savon Solmu-hotellissa (Toikantie 9) ja tilat sekä ruokailut Anola Golf:in tiloissa (Suonenjoentie 522). Ilmainen kuljetus juna-aseman, hotellin ja Anolan välillä järjestetty.

Osallistuja varaa majoittumisen itse Savon Solmusta (http://savonsolmu.fi/). Varatessa ilmoitettava viite: Judoseurojen seuratoimintapäivät. Alla näkyvät hinnat ovat voimassa myös perjantaina majoittuville. Varaathan majoituksen ajoissa.

Hinnat (sis. aamiaisen):
1hh / 65 eur
2hh / 80 eur (40 eur/hlö)
3hh / 90 eur (30 eur/hlö)
4hh / 100 eur (25 eur/hlö)

Aiheena mm:
GDPR, Suomisport, Tähtiseura-laatuohjelma sekä työpajoja. Osaan ohjelmaan (Suomisport ja GDPR) mahdollisuus osalllistua Skypen välityksellä.

Lauantaina iltapäivällä mahdollisuus golf-kilpailuun sekä veloituksetta golfiin tutustumiseen. Kilpailukutsu liitteenä. Golfin jälkeen yhteinen illallinen Anolassa (sis. paikanpäällä savustettua lohta).

Hinta: heinäkuun loppuun eary bird-hinta 150€ ja 1.-19.8. normaalihinta 160€. Hinnat sisältävät ohjelman, lounaan la-su sekä illallisen la. Ilmoittautuminen 19.8.2018 mennessä Suomisportissa täällä.

10:lle ensimmäiseksi ilmoittautuneelle seuralle luvassa yllätyspalkinto.

Mukaan ilmoittautunut jo seuraavat seurat:

• Porin Fudoshin
  • Savonlinnan Shikata
  • Maskun Tempo
  • Iisalmen Judoseura
  • Hontai Judo
  • Nurmijärven Pingviinit
  • Mäntyharjun Judo

Yhteistyössä Penado.fi ja Anola Golf.

Tapahtumakategoria

Ladattavat tiedostot: