Seurakouluttaja- ja kouluttajakoulutus 23.-25.8.2019, Varala

Judoliitto järjestää vuosittaisen Kouluttajakoulutuksen Varalassa 23.-25.8.2019. Samana viikonloppuna on myös mahdollista kouluttautua uudeksi seurakouluttajaksi, jolloin koulutus alkaa jo perjantai-iltapäivänä.

Kohderyhmä: Koulutus on tarkoitettu Judoliiton seura-, alue-, ja liittokouluttajille sekä seurakouluttajiksi haluaville. Seura- ja aluekouluttajille koulutus on edellytyksenä kouluttajalisenssin säilymiselle. Judokalla tulee olla käytynä vähintään 1. tason valmentaja- ja ohjaajakoulutus sekä 1. kyun (ruskea) vyöarvo. Seurakouluttajaksi lisensioitu kouluttaja saa pätevyyden kouluttaa judoseurassa 1. tasolle kuluvaa Judon perusteet -koulutusta.  Lue täältä miten seurakouluttajaksi lisensioidutaan.

Aika: Kouluttajakoulutus: 24.-25.8.2019. Aloitus lauantaina klo 10 ja päätös sunnuntaina klo 15. Seurakouluttajakoulutus: 23.8.-25.8.2019 (ryhmä aloittaa perjantaina iltapäivällä ja liittyy kouluttajakoulutukseen lauantaina)

Paikka: Varalan Urheiluopisto

Kouluttajat: Katri Maijala ja asiantuntijaluennoitsijat.

Varusteet: Muistiinpanovälineet ja judogi.

Lisätietoja koulutuksesta tulossa.

Tapahtumakategoria