Samurai Cup 3/2019, Barents Judo Cup ja leiri 12-16.10.2019

12.10. Samurai Cup III & Barents Judo Cup
12.-16.10. Barents Judo Camp & Yläkouluakatemia

Paikka: Olympic Training Center Rovaniemi, Hiihtomajantie 2, 96400 Rovaniemi

Ilmoittautuminen kilpailuihin 7.10. mennessä http://judoshiai.judoliitto.fi/kilpailut.php
Ilmoittautuminen leirille 27.9. mennessä. Varaa majoitus ja ilmoittaudu leirille tämän linkin kautta

Tiedustelut: tomi.teppo@koyama.fi, 040 849 6015

Lisätietoa oheisessa kutsussa.

Yläkoululeiriläiset:
Kaikille yläkoululeiritykseen valituille on majoitusvaraukset tehty etukäteen ja nimilista toimitettu opistoille. Tämän vuoksi mahdollisista poissaoloista sairastumisten tai muiden syiden vuoksi tulee ilmoittaa viipymättä sähköpostilla osoitteeseen ylakouluakatemia@santsport.fi.Mikäli on tarvetta lisäyölle pe-la tai ke-to, tai majoitusta tarvitaan esim. huoltajalle, nekin tiedustelut/varaukset tehdään samasta sähköpostiosoitteesta.
Yläkoululeiritykseen osallistuvat ilmoittautuvat Samurai Cup III normaalisti judoliiton ilmoittautumisen kautta http://judoshiai.judoliitto.fi/kilpailut.php
Viimeinen ilmoittautumispäivä on maanantai 7.10.2019.

Matkustusmahdollisuus:
Lahden judoseura järjestää bussikuljetuksen Rovaniemelle ja mukaan voi lähteä ryhmiä myös muista seuroista, heille tarjotaan vain kyytejä hintaan 60 euroa/henkilö. Lähtö Lahdesta perjantaina 11.10.2019 Kamppailuareenalta klo 6:00. Lähtö Rovaniemeltä takaisin Lahteen keskiviikkona 16.10.2019 lounaan jälkeen.
Lisätietoa ja ilmoittautuminen bussikuljetukseen: https://www.lahdenjudoseura.net/harjoitusajat-ja-tapahtumat/ilmoittautuminen-kursseille-ja-t/leirit-v-2019/

Tapahtumakategoria

Ladattavat tiedostot: