Nurin Oikein -ohjaajakoulutus /Mäntyharju

Judoliitto järjestää Nurin oikein- kaatumiskoulutuksen Mäntyharjulla Eloleirin yhteydessä 10.-11.8.2019

Kaatumiskoulutuksen tarkoituksena on antaa judoseurojen jäsenille valmiudet pitää kaatumiskoulutuksia esim. vanhuksille, työikäisille ja eri urheilulajeja kuten jalkapalloa harrastaville. Tatamilla käydään läpi kaatumisharjoitteita ja ryhmissä kehitetään niitä vielä lisää. Luennolla tutustutaan kaatumisen vaaroihin ja siihen liittyviin psyykkisiin asioihin (esim. kaatumisen pelko) sekä kurssin markkinointiin liittyviin asioihin ja mahdollisiin kohderyhmiin. Osallistujat myös suunnittelevat ja ohjaavat kaatumistunnin eri kohderyhmille.

Kohderyhmä: judoseurojen aikuiset/nuoret jäsenet, jotka ovat kiinnostuneita perehtymään Kaatumiskoulutusten ja -tuntien järjestämiseen judoseurassa.

Alustava aikataulu

Lauantai:

10.00-12.00 kaatumisharjoitteita

12.00-13.30 lounas (Maksetaan erikseen Mäntyharjun judolle)

13.30-15.00 Kaatumisen vaarat ja pelot. Markkinointi eri kohderyhmille.

15.00-16.30 Kaatumisharjoitteiden kehittäminen ryhmissä

16.30-18.00 päivällinen (Maksetaan erikseen Mäntyharjun judolle)

Sunnuntai:

8.30-12.00 Nurin oikein -tunnit kohderyhmille

12.00-13.30 lounas (Maksetaan erikseen Mäntyharjun judolle)

Majoittuminen:

Tatamimajoitus Kisalassa, hinta 10 euroa/yö. Varaa makuualusta, tyyny ja makuupussi.

Majoitus Leirikeskus Lankaniemessä, Syvälahdentie 12, 52700 Mäntyharju, 36 euroa/yö (sis. aamupalan). Ota mukaan omat liinavaatteet (tyynyliina, lakana, pussilakana) tai voit vuokrata ne Lankaniemestä 11 euroa/vuorokausi (maksu leirimaksun yhteydessä). Majoittuminen ja ruokailut varataan erillisellä lomakkeella suoraan Mäntyharjun Judolta.

Kouluttajat: Mikko ja Johanna Välimäki /Judoliitto

Hinta: 129 e. (sis. opetuksen ja koulutusmateriaalin). Koulutukseen tulijat voivat osallistua Eloleirin harjoituksiin ja oheisohjelmaan veloituksetta siltä osin, kun koulutukselta ehtivät. Katso Eloleirin ja kutsu Judoliiton nettisivujen kalenterista.

Ilmoittautuminen tapahtuu Suomisportissa täällä heinäkuun loppuun mennessä. Varaa majoitus ja ruokailut suoraan Mäntyharjun judolta (katso leiri kutsu). Ilmoittautumisen voi tehdä osallistuja itse tai judoseura. Ilmoittautumessasi hyväksyt Judoliiton koulutusten peruutusehdot.

Katso poimintoja turvallisen kaatumisen tärkeydestä Huomenta Suomen videokoosteesta täältä ja Helsingin Sanomista täältä.

Eloleirin ja Kaatumiskoulutuksen kutsu tiedostona alla. Eloleiri löytyy Judoliiton kalenterista täältä.

Tapahtumakategoria

Ladattavat tiedostot: