Muksujudo 1 -ohjaajakoulutus 25.-26.4.2020 | Varala, Tampere

Judoliitto järjestää Muksujudo 1 -ohjaajakoulutuksen 25.-26.4.2020 Varalan urheiluopistolla Tampereella. Kouluttajina Henry Lipponen ja Pasi Lind.

Sisältö: Koulutuksessa perehdytään lapsen motoriseen kehitykseen ja sen tukemiseen liikunnallisin keinoin. Perusliikuntataitojen opettamista käydään läpi leikkien tiimellyksessä. Pienille 5-6 -vuotiaille lapsille sopivia judotekniikoita tutkitaan tatamilla. Ohjauksen suunnitteluun annetaan selkeät raamit. Koulutus koostuu luennoista, demonstraatioista ja käytännön harjoituksista. Jokainen saa muksujudo-ohjaajakansion, joka sisältää koulutusmateriaalin lisäksi muksujudon tukimateriaalit. Koulutus oikeuttaa seuraa käyttämään Judoliiton virallista Muksujudo-tunnusta.

Kohderyhmä:  Koulutus on tarkoitettu alle kouluikäisten lasten judo-ohjaajille sekä muille aiheesta kiinnostuneille. Koulutukseen voivat osallistua vain Judoliiton jäsenseurojen jäsenet, jotka on rekisteröity Suomisporttiin.

Aika: 25.-26.4.2020. Koulutus alkaa lauantaina klo 10.00 ja päättyy sunnuntaina klo 16.00

Paikka: Varalan Urheiluopisto, Varalankatu 36, Tampere.

Kouluttajat: Henry Lipponen, 5 dan ja Pasi Lind, 5 dan

Varusteet: Muistiinpanovälineet ja judogi.

Hinta: 239 € sisältäen majoituksen, ruokailut, opetuksen ja materiaalit. Ilman majoitusta hinta on 219€.

Ilmoittautuminen viimeistään 20.3.2020. Ilmoittautuminen avataan tammikuussa 2020. Ilmoittautumislinkki Suomisportiin tulee tälle sivulle. Katso Judoliiton koulutusten peruutusehdot täältä.

Mukaan voidaan ottaa 30 ensiksi ilmoittautunutta.

Tarkempi ohjelma julkaistaan, kun ilmoittautuminen aukeaa tammikuussa 2020.

Tapahtumakategoria