Mentorointiryhmän aloitus 12.9.2021

Judoliiton ensimmäinen mentorointiryhmä käynnistyy syksyllä 2021!

Mentorointiryhmä sopii sinulle jos:
- kaipaat tukea valmentajuuteesi tai oman valmennuspolkusi vahvistamiseen
- olet kiinnostunut itsesi kehittämisestä valmentajana/ohjaajana
- sinulla on ryhmä/urheilija, joilla on selkeästi asetetut tavoitteet harjoittelussa tai kilpailemisessa
- olet avoin keskustelulle ja itsereflektoinnille

Mentorointi on vuorovaikutuksellinen prosessi, jossa etsitään yhdessä ratkaisuja valmentajuuteen ja valmentajana kehittymiseen liittyen. Mentorointiprosessi on oivaltamista ja oppimista sekä itselle asetettujen tavoitteiden ja kiinnostuksen kohteiden syvempää pohtimista. Mentori tukee valmentajan kehittymisen prosessia ja kulkee rinnalla tukien jokaisen omaa kehityspolkua.

Suomen Judoliiton mentorina toimii Suomen Valmentajien kouluttama mentori Jaana Jokinen. Valmentaa kuin nainen kamppailulajeissa -hanke osallistuu mentorointiryhmän toteuttamiseen siltä osin, kuin toiminta tukee hankkeen tavoitteita. Mentorointiryhmään valituilta osallistumismaksu on 30e. Ryhmään voivat hakea kaikki, jotka ovat kiinnostuneita kehittämään itseään muiden valmentajien vertaistuen ja mentorin avulla. Ryhmän ensimmäinen tapaaminen on 12.9.2021 etätapaamisena. Muut tapaamisajankohdat sovitaan ryhmän kanssa yhdessä. Prosessi kestää noin 6 kk.

Kiinnostuitko? Tule kuulemaan lisää ja keskustelemaan infotilaisuuteen, joka järjestetään etänä Teamsilla 25.8.2021 klo 18-19. Tässä linkki tapaamiseen. Infotilaisuuteen ei tarvitse ilmoittautua etukäteen. Mentorointiryhmään haku tapahtuu lähettämällä alla näkyvät tiedot itsestä sähköpostilla Katri Forssellille (katri.forssell@judoliitto.fi) viimeistään sunnuntaina 29.8.2021. Mentorointiryhmään valitaan 3-6 judokaa, joista vähintään puolet ovat naisia. Kaikkiin hakijoihin ollaan yhteydessä elo-syyskuun vaihteessa.

• Nimi,
  • yhteystiedot
  • kokemus valmentaja- ja ohjaajana
  • miksi päätit hakea mentorointiryhmään