Maajoukkueiden yhteisleiri Varalassa 20.-24.7.2020

20.-24.7. pyritään järjestetään ikäluokkien yhteinen valmennusleiri Varalassa, mikäli korona ei aiheuta takapakkia.

Leiri alkaa ma 20.7. klo 14 päättyen pe 24.7. lounaaseen. Harjoittelu toteutetaan pääosin kahdessa ryhmässä (aikuiset&U21 ja U18) vallitsevat koronaohjeistukset huomioiden.Leiriä ei suositella riskiryhmiin kuuluville.

Leirin harjoituksista vastaavat aikuisten ja alle 21-vuotiaiden osalta Jaana Jokinen ja Markus Pekkola sekä alle 18-vuotiaiden osalta Otto Faven ja Sami Salonen. Lisäksi 1.9. päävalmentajana aloittava Rok Draksic on mukana tutustumassa toimintaamme ja urheilijoihin.

Leiri-ilmoittautumiset 6.7. mennessä Varalan sivujen kautta.

Leirin perushinta on 265 euroa neljältä yöltä. Hoidattehan ilmoittautumisen ajoissa, sillä koko ryhmälle on varattu Varalasta vajaa 50 majoituspaikkaa.

Huom! Judoliitto tukee edustusjoukkueiden (1. ryhmien) leirityskuluissa seuraavasti:

Alle 18-vuotiaiden edustusjoukkueen leirituki 100 e – valitse ilmoittautumisen yhteydessä hinnaksi 1.maajoukkue

Alle 21- ja 23-vuotiaiden sekä aikuisten edustusjoukkueurheilijoiden leirituki 100 e alkuvuoden kansainvälisen menestyksen (mm. Belgian Open, Danish Open, Baltic Sea Championships) perusteella seuraaville urheilijoille – valitse hinnaksi 1.maajoukkue
Erika Vauhkonen, Venla Laiho, Tinja Keitaanniemi, Ronja Miekkalehto, Turpal Djoukaev, Eetu Ihanamäki, Santeri Hakkarainen, Artur Kanevets, Roope Korhonen, Elviira Kujansuu, Christina Sandell, Emilia Kanerva, Luukas Saha, Thomas Rönkkö, Eetu Heinonen, Valtteri Olin, Oskari Mäkinen, Markus Lambacka, Marianne Kosonen, Pihla Matikainen, Jessika Hellgren, Alexandra Barton, Henri Määttä, Elias Körkkö, Aku Laakkonen, Martti Puumalainen

Varalan ilmoittautumisessa mainittu 1.maajoukkue -hinta on siis tarkoitettu edellä mainituille urheilijoille.

Tapahtumakategoria

Ladattavat tiedostot: