Edustusvalmennuksen yhteisleiri Varalassa 15.-18.10.2020

Eri ikäluokkien yhteinen edustusvalmennusleiri järjestetään Varalassa 15.-18.10.2020. Leirille voi osallistua vain täysin terveenä ja harjoittelukykyisenä. Leirillä huomioidaan vallitsevat koronasuositukset ja harjoittelu tapahtuu kahdessa erillisessä ryhmässä.

Alle 18-vuotiaat 16.-18.10.

Alle 18-vuotiaiden valmennusleiri alkaa perjantaina 16.10.2020 lajiharjoituksella klo 14. Leiri päättyy sunnuntaina 18.10. lounaaseen.

Alle 18-vuotiaiden osalta leiristä vastaa Otto Faven, Sami Salonen ja Sanna Pyykönen.

Ilmoittautuminen on sulkeutunut. Mattimyöhäiset voi kysyä majoituspaikkoja suoraan Varalasta.

Aikuiset ja alle 21-vuotiaat 15.-18.10.

Vanhempien leiri alkaa torstaina 15.10.2020 lajiharjoituksella klo 13.30-15.30. Huom. ensimmäiset harjoitukset pidetään Nääshallin Väestönsuojassa. Leiri päättyy sunnuntaina 18.10. lounaaseen.

Leirin harjoituksista vastaavat aikuisten ja alle 21-vuotiaiden osalta Rok Draksic ja Markus Pekkola

Huom! Judoliitto tukee alle 21- ja 23-vuotiaiden sekä aikuisten edustusjoukkueurheilijoiden leirikuluissa 100 eurolla alkuvuoden kansainvälisen menestyksen (mm. European Openit, Belgian - ja Danish Open, Baltic Sea Championships) seuraavia:

Erika Vauhkonen, Venla Laiho, Tinja Keitaanniemi, Ronja Miekkalehto, Turpal Djoukaev, Eetu Ihanamäki, Santeri Hakkarainen, Artur Kanevets, Roope Korhonen, Elviira Kujansuu, Christina Sandell, Emilia Kanerva, Luukas Saha, Thomas Rönkkö, Eetu Heinonen, Valtteri Olin, Oskari Mäkinen, Markus Lambacka, Marianne Kosonen, Pihla Matikainen, Jessika Hellgren, Alexandra Barton, Elias Körkkö, Aku Laakkonen, Martti Puumalainen, Samuli Viitanen

Lyyti-ilmoittautumisessa mainittu LEIRITUKI-hinta on siis tarkoitettu edellä mainituille urheilijoille.

Huom. myös päiväkävijöiden on otettava leiri ruokapaketilla.

Ilmoittautuminen on sulkeutunut. Mattimyöhäiset voi kysyä majoituspaikkoja suoraan Varalasta.

Luento valmentajille la 17.10.2020

Judoliiton päävalmentaja Rok Draksic pitää edustusvalmennuksen parissa olevien urheilijoiden valmentajille luennon ja keskustelutilaisuuden teemalla: Harjoittelun suunnittelu ja rytmittäminen kohderyhmänä aikuiset ja alle 21-vuotiaat.

Tilaisuus on osa suomalaisen judovalmennuksen linjauksen prosessia ja on pääosin englanniksi.

Aika: la 17.10. / klo 13-14.30. Tilaisuus on maksuton ja tullaan myös striimaamaan.

Ilmoittautuminen on päättynyt. Etäyhteyslinkkiä voi kysyä valmennuspäälliköltä.

Lisätiedot valmennuspäällikkö Jaana Jokiselta / 050 331 4640 / jaana.jokinen@judoliitto.fi

Tulethan vain terveenä paikalle.

Tapahtumakategoria

Ladattavat tiedostot: