Maajoukkueiden yhteisleiri Pajulahdessa 22.-25.8.2019

Kaikkien ikäluokkien yhteinen maajoukkueleiri Pajulahdessa.

Elokuun lopun maajoukkueleirillä aikuiset ja U21-ikäiset valmistautuvat tuleviin arvokilpailuihin. Alle 18-vuotiailla leiri sisältää normaalien randoriharjoitusten lisäksi vuotuiset fyysiset testit.

Alle 18-vuotiaat

Leiri alkaa torstaina 22.8. klo 16.00 Nikulassa. Aluksi käydään leiriohjelma ja leirin tavoitteet läpi, jonka jälkeen jatketaan suoraan judoharjoituksella ja testeillä. Leirin päättävä judoharjoitus on sunnuntaina 25.8. klo 11.00-13.00. Leirillä tehdään harjoittelun ohessa vuotuiset fyysiset testit. Testaus ja harjoittelun seuranta ovat myös osa U18-maajoukkueleiritykseen kuuluvaa 1. tason VOK 1-teemakoulutuskokonaisuutta.

Leirin vastuuvalmentajat: Otto Faven, Sami Salonen ja Teija Meling

U18-leirikustannukset: to-su täysihoito + iltapalat, opistomajoituksella

• hinta 6-16v. 219,05 € / 17v. ja vanhemmat 236,90 €.
  • Päiväleiri to-su ilman majoitusta + aterioita 90 €.

Ilmoittautumiset 11.8. mennessä Pajulahden sivujen kautta.

Aikuiset ja alle 21-vuotiaat

Leiri alkaa perjantaina 24.8.2018 klo 14.00 judoharjoituksella ja päättyy sunnuntaina 25.8.2018 judoharjoitukseen klo 9.00-11.00. Leirillä U21-ryhmä valmistautuu kolmen viikon päästä odottaviin EM-kisoihin ja aikuiset syksyn Eurooppa Cupeihin. Ohjelmassa on ottelunomaisia harjoitteita, joissa pääpaino on kovatehoisissa randoreissa.

Leirin vastuuvalmentajat: Antti Renko, Jorma Korhonen ja Valtteri Jokinen.

U21 ja aikuisten leirikustannukset: pe-su täysihoito + iltapalat, opistomajoituksella

• hinta 161,60 €.
  • Päiväleiri pe-su ilman majoitusta + aterioita 70 €.

Ilmoittautumiset 11.8. mennessä Pajulahden sivujen kautta.

Alle 15-vuotiaiden tehostamispäivä la 24.8.

Lauantaina järjestetään myös lähialueiden U13-/U15-ikäisille kaksi randoriharjoitusta, joista vastaa Manne Isoranta apunaan muita valmentajia. Ensimmäinen harjoitus on klo 11.00 – 12.30 ja toinen klo 15.00-16.30. U13-/15-ikäisten harjoituksiin ei tarvitse ilmoittautua ja harjoitukset ovat maksuttomat.

Pajulahden peruutusehdot:

HUOM! Leirin ilmoittautumisajan jälkeen tehtävistä varauksista Pajulahti perii 8 € laskutuslisän. Myöhästyneet varauspyynnöt sari.mikkola(a)pajulahti.com

Ilmoittautuminen on sitova. Sairastapauksissa Pajulahti palauttaa leirimaksun lääkärin/sairaanhoitajan todistusta vastaan vähennettynä 21 € toimistomaksulla. Kopioi ja täytä oheinen linkki netissä.

Leirin keskeytyessä Pajulahti ei ole peruutusehtojen mukaan velvollinen korvaamaan aiheutuneita kuluja.

Tapahtumakategoria

Ladattavat tiedostot: