Maajoukkueiden yhteisleiri Pajulahdessa

Kaikkien ikäluokkien yhteinen edustusvalmennusleiri järjestetään Pajulahden liikuntaopistolla 21.-23.2.2020.

Alle 18-vuotiaat

Leiri alkaa perjantaina 21.2.2020 klo 13.00 judoharjoituksella ja päättyy sunnuntaina 23.10.2020 judoharjoitukseen klo 14.00-15.30 (huom. alkamisaikaa muutettu). Tarkempi aikataulu alla.

Alle 18-vuotiaiden ilmoittautuminen 9.2. mennessä tästä.

Alle 21-vuotiaat ja aikuiset

Leiri alkaa perjantaina 21.2.2020 klo 10.00 judoharjoituksella ja päättyy sunnuntaina 23.10.2020 judoharjoitukseen klo 11.00-12.30. Leirillä valmistaudutaan kevään kansainvälisiin kilpailuihin. Ohjelmassa on ottelunomaisia harjoitteita, joissa pääpaino on kovatehoisissa randoreissa. Tarkempi aikataulu alla.

Virallinen ohjelma alkaa siis perjantaina aamupäiväharjoituksella mutta jo alkuviikon Pajulahdessa harjoittelee aikuisten ja alle 23-vuotiaiden maajoukkueista koottu ryhmä. Tiistain ja keskiviikon tehostamispäiviin voi osallistua ryhmän ulkopuolelta ilmoittautumalla ennakkoon sähköpostilla Markukselle ja Jaanalle (markus.pekkola(a)judoliitto.fi ja jaana.jokinen(a)judoliitto.fi).

Aikuisten ilmoittautuminen 9.2. mennessä tästä.

Pajulahden peruutusehdot:

HUOM! Leirin ilmoittautumisajan jälkeen tehtävistä varauksista Pajulahti perii 8 € laskutuslisän. Myöhästyneet varauspyynnöt sari.mikkola(a)pajulahti.com

Ilmoittautuminen on sitova. Sairastapauksissa Pajulahti palauttaa leirimaksun lääkärin/sairaanhoitajan todistusta vastaan vähennettynä 21 € toimistomaksulla. Kopioi ja täytä oheinen linkki netissä.

Leirin keskeytyessä Pajulahti ei ole peruutusehtojen mukaan velvollinen korvaamaan aiheutuneita kuluja.

Tapahtumakategoria

Ladattavat tiedostot: