Maajoukkueiden yhteisleiri Pajulahdessa 20.-23.8.2020

Kaikkien ikäluokkien yhteinen valmennusleiriviikonloppu järjestetään Pajulahden liikuntaopistolla 20.-23.8.2020.

Leiri alkaa yhteisharjoituksella torstaina 20.8. klo 16.30 päättyen sunnuntaina 23.8. lounaaseen. Harjoittelu toteutetaan pääosin kahdessa ryhmässä (aikuiset&U21 ja U18) vallitsevat koronaohjeistukset huomioiden. Leiriä ei suositella riskiryhmiin kuuluville.

Leirin harjoituksista vastaavat aikuisten ja alle 21-vuotiaiden osalta Markus Pekkola sekä alle 18-vuotiaiden osalta Otto Faven ja Sami Salonen. Lisäksi viikonlopun ohjelmassa on osin mukana VOK2-valmentajakoulutusryhmä.

Leiri-ilmoittautumiset 10.8. mennessä Pajulahden sivujen kautta. Jälki-ilmoittautumiset suoraan Pajulahteen 8 €:n laskutuslisällä.

Leirin perushinta on 219 euroa kolmelta yöltä.

Huom! Judoliitto tukee edustusjoukkueiden (1. ryhmien) leirityskuluissa seuraavasti:

* Alle 18-vuotiaiden edustusjoukkueen leirituki 100 e – valitse ilmoittautumisen yhteydessä hinnaksi LEIRITUKI.

* Alle 21- ja 23-vuotiaiden sekä aikuisten edustusjoukkueurheilijoiden leirituki 100 e alkuvuoden kansainvälisen menestyksen (mm. European Openit, Belgian - ja Danish Open, Baltic Sea Championships) perusteella seuraaville urheilijoille – valitse hinnaksi LEIRITUKI:
Erika Vauhkonen, Venla Laiho, Tinja Keitaanniemi, Ronja Miekkalehto, Turpal Djoukaev, Eetu Ihanamäki, Santeri Hakkarainen, Artur Kanevets, Roope Korhonen, Elviira Kujansuu, Christina Sandell, Emilia Kanerva, Luukas Saha, Thomas Rönkkö, Eetu Heinonen, Valtteri Olin, Oskari Mäkinen, Markus Lambacka, Marianne Kosonen, Pihla Matikainen, Jessika Hellgren, Alexandra Barton, Henri Määttä, Elias Körkkö, Aku Laakkonen, Martti Puumalainen, Samuli Viitanen

Pajulahden ilmoittautumisessa mainittu LEIRITUKI-hinta on siis tarkoitettu edellä mainituille urheilijoille.

Tapahtumakategoria

Ladattavat tiedostot: