Judotuomarin peruskurssi / Mikkeli

Judotuomarin peruskurssi järjestetään Mikkelissä 21.- 22.4.2018

Kurssin tavoitteena on antaa perustiedot ja -taidot judotuomarina toimimisesta sekä saada kurssilaisille D-/C-tuomarin pätevyys. Koulutukseen liittyvä näyttökoe on mahdollista suorittaa 22.9.2018 Härkä-shiaissa, Joroisissa tai 20.10.2018 Mikkeli- shiaissa.

D-tuomarin pätevyyteen vaaditaan 3.kyu vyöarvo ja yli 18 vuotta ikää tai alle 18-vuotias henkilö ja 2.kyu vyöarvo. C-tuomarin pätevyyteen vaaditaan 2.kyu vyöarvo ja yli 18 vuotias henkilö. Tuomarikoulutuksen voi suorittaa myös aikaisemmin, jolloin lisenssi tulee voimaan, kun em. edellytykset täyttyvät.

1.7.2016 voimaan tulleet graduointisäännöt edellyttävät 1. kyu vyökoevaatimuksena tuomarin peruskurssin suorittamista ilman lisenssivaatimusta eli näyttökoetta ei tarvitse suorittaa.

Varustus: judogi, muistiinpanovälineet, ennakkoon lähetetty materiaali joko tulostettuna tai sähköisenä, judopassi ja eväät. Kurssin alussa tulee myös esittää joko sähköinen tai tulostettu Sportti ID.

Kouluttajat: Kari Neuvonen 6.dan

Lisätiedot: Kari Neuvonen 0500- 756 703, karineuvonen@luukku.com tai Jani Räisänen, 040-5580 2036, jani.raisanen@mikkelinjudo.fi

Koulutuksen hinta:

84€ (sisältää koulutuksen ja koulutusmateriaalit sekä Judoliiton toimistopalvelumaksun)

134€ (sisältää lisäksi näyttökokeen, tuomarisukat, -kravatin ja -merkin)

Hinta valitaan Suomisportissa ilmoittautumisen yhteydessä alasvetovalikosta.

Ilmoittautuminen 18.4.2018 mennessä Suomisportissa täällä. Huomioi Judoliiton koulutusten peruutusehdot.

Aika: lauantai ja sunnuntai 21.-22.4.2018 klo 09:00 - 15:00

Paikka: Kamppailuareena Mikkeli, Suursavonkatu 1-3, 50100 MIKKELI