Judotuomarin peruskurssi 19-20.8.2017, Lempäälä

Tervetuloa judotuomarin peruskurssille 19.-20.8. Lempäälään!

Aika: Lauantai 19.8.2017 klo 10.00 – 17.00 ja sunnuntai 20.8.2017 klo 10.00 – 17.00

Paikka: Ideapark Sportin kamppailusali. Kauppakeskus Ideapark, Lempäälä.

Sisältö: Kurssin tavoitteena on antaa perustiedot ja -taidot judotuomarina toimimisesta. Kurssin tavoitteena on saada kurssilaisille D-/C-tuomarin pätevyys. Koulutukseen liittyvä näyttökoe on mahdollista suorittaa Eden-shiaissa 7.10.2017, Tampereen Junnu-Cupissa 8.10.2017  tai Seibukan-shiaissa 28.10.2017. D-tuomarin pätevyyteen vaaditaan 3.kyu vyöarvo ja yli 18 vuotta ikää tai alle 18-vuotias henkilö ja 2.kyu vyöarvo. C-tuomarin pätevyyteen vaaditaan 2.kyu vyöarvo ja yli 18 vuotias henkilö. Tuomarikoulutuksen voi suorittaa myös aikaisemmin, jolloin lisenssi tulee voimaan, kun em. edellytykset täyttyvät. Graduointisääntö 1.7.2016 edellyttää myös 1. kyu vyökoevaatimuksena tuomarin peruskurssin suorittamista ilman lisenssivaatimusta eli näyttökoetta ei tarvitse suorittaa. Tämän pitää myös huomioida niiden judokoiden, jotka ovat menossa suorittamaan 1.dan koetta, että tuomarin peruskurssi on suoritettu.

Kouluttaja: Veli-Matti Karinkanta (IJF-A-tuomari) ja Jarmo Haapoja (Kansallinen A-tuomari).

Kurssille ilmoittautuminen: 10.8.2017 mennessä judoliiton sähköisen ilmoittautumislomakkeen kautta. Ilmoittauduttaessa on mainittava nimi, seura, ID-kortin numero, yhteystiedot, sähköpostiosoite, ja puhelinnumero, vyöarvo ja syntymävuosi. Sähköpostiosoite on tärkeä, koska kurssiin liittyvän aineiston linkki lähetetään osallistujille etukäteen sähköpostitse.

Varustus: Judogi, muistiinpanovälineet, judopassi + ID-kortti, eväät (kauppakeskuksessa on lukuisia ravintoloita) ja kurssin maksukuitti.

Kurssimaksu: Kurssimaksu on 75,00 € (ilman lisenssikoetta). Kurssimaksu lisenssikokeen kanssa on 125,00 € (maksu sisältää tuomarikravatin, -sukat ja -merkin). Hintoihin tulee lisäksi 9.00€ toimistomaksu.

Lisätietoja Veli-Matti Karinkanta (gevematti@gmail.com)

Ilmoittautumiset tästä linkistä.

Tapahtumakategoria