Judotuomarin peruskurssi, Lappeenranta

Tervetuloa judotuomarin peruskurssille 30.9. - 1.10.2017 Lappeenrantaan!

Aika: Lauantai 30.9.2017 klo 10.00 – 17.00 ja 1.10.2017 klo 10.00 – 16.00

Paikka: Lappeenrannan urheilutalo, Pohjolankatu 29, Lappeenranta

Sisältö: Kurssin tavoitteena on antaa perustiedot ja -taidot judotuomarina toimimisesta. Kurssin tavoitteena on saada kurssilaisille D-/C-tuomarin pätevyys. Koulutukseen liittyvä näyttökoe on mahdollista suorittaa Mikkeli-shiaissa 14.10.2017.

D-tuomarin pätevyyteen vaaditaan 3.kyu vyöarvo ja yli 18 vuotta ikää tai alle 18-vuotias henkilö ja 2.kyu vyöarvo. C-tuomarin pätevyyteen vaaditaan 2.kyu vyöarvo ja yli 18 vuotias henkilö. Tuomarikoulutuksen voi suorittaa myös aikaisemmin, jolloin lisenssi tulee voimaan, kun em. edellytykset täyttyvät. Graduointisäännö (1.7.2016)edellyttää myös 1. kyu vyökoevaatimuksena tuomarin peruskurssin suorittamista ilman lisenssivaatimusta eli näyttökoetta ei tarvitse suorittaa. Tämän pitää myös huomioida niiden judokoiden, jotka ovat menossa suorittamaan 1.dan koetta, että tuomarin peruskurssi on suoritettu.

Kouluttaja: Juha Vuorela, IJF -A

Kurssille ilmoittautuminen: 20.9.2017 mennessä osoitteessa https://rekisteri.sportti.fi/tapu/pub/judo/event.php?id=6347

Ilmoittauduttaessa on mainittava nimi, seura, ID-kortin numero, yhteystiedot, sähköposti osoite, ja puhelinnumero, vyöarvo ja syntymävuosi. Sähköpostiosoite on tärkeä, koska kurssiin liittyvä aineisto lähetetään osallistujille etukäteen sähköpostitse.

Varustus: Judogi, muistiinpanovälineet, judopassi + ID-kortti, eväät ja kurssin maksukuitti.

Kurssimaksu: Kurssimaksu on 75,00 € (ilman lisenssikoetta). Kurssimaksu lisenssikokeen kanssa on 125,00 € (maksu sisältää tuomarikravatin, -sukat ja -merkin). Hintoihin tulee lisäksi 9.00€  toimistomaksu.

Lisätietoja: Juha vuorela, juha.vuorela@hotmail.com

Tapahtumakategoria