Aikuisten ja alle 21-vuotiaiden valmennusleiri 1.-4.9. Pajulahdessa

Judoliiton päävalmentajana aloittava Rok Draksic pitää ensimmäisen valmennusleirin aikuisten, alle 23-vuotiaiden ja alle 21-vuotiaiden edustusjoukkueille 1.-4.9. Pajulahdessa.

Leiri alkaa lajiharjoituksella tiistaina 1.9. klo 12.30 Nikulan tatamilla. Leiri päättyy perjantaina 4.9. lounaaseen. Leiri sisältää lajiharjoittelun ohella yhteisiä voima- ja muita oheisharjoituksia. Mukaan leirille tarvitset hyvän harjoitteluasenteen lisäksi judogin sekä sisä- ja ulkoliikuntavarustuksen.

Leirin kohderyhmä: aikuisten, alle 23-vuotiaiden ja alle 21-vuotiaiden edustusjoukkeet.

Ilmoittautumiset Pajulahden sivujen (linkki tulossa) kautta 24.8. mennessä

Leirin perushinta on 215 euroa kolmelta yöltä. Määräajan jälkeen ilmoittautumiset suoraan Pajulahden kautta 8 euron laskutuslisällä.

Huom! Judoliitto tukee edustusjoukkueiden (1. ryhmien) leirityskuluissa seuraavasti:

* edustusjoukkueurheilijoiden leirituki 100 e alkuvuoden kansainvälisen menestyksen (mm. European Openit, Belgian - ja Danish Open, Baltic Sea Championships) perusteella seuraaville urheilijoille – valitse hinnaksi LEIRITUKI:
Erika Vauhkonen, Venla Laiho, Tinja Keitaanniemi, Ronja Miekkalehto, Turpal Djoukaev, Eetu Ihanamäki, Santeri Hakkarainen, Artur Kanevets, Roope Korhonen, Elviira Kujansuu, Christina Sandell, Emilia Kanerva, Luukas Saha, Thomas Rönkkö, Eetu Heinonen, Valtteri Olin, Oskari Mäkinen, Markus Lambacka, Marianne Kosonen, Pihla Matikainen, Jessika Hellgren, Alexandra Barton, Henri Määttä, Elias Körkkö, Aku Laakkonen, Martti Puumalainen, Samuli Viitanen, Ismail Vedzizhev.

Pajulahden ilmoittautumisessa mainittu LEIRITUKI-hinta on siis tarkoitettu edellä mainituille urheilijoille.

Tapahtumakategoria