Aikuisten ja alle 21-vuotiaiden maajoukkueleiri Pajulahdessa

Alle 23-vuotiaiden EM-kisoihin ja alle 21-vuotiaiden MM-kisoihin valmistava maajoukkueleiri.

Leiri alkaa perjantaina 4.10.2019 klo 10.00 judoharjoituksella ja päättyy sunnuntaina 6.10.2019 judoharjoitukseen klo 11.00-12.30.

Leirillä valmistaudutaan loka-marraskuun kansainvälisiin kilpailuihin (Tallinnan Eurooppa Open, alle 23-v. EM, sotilaiden MM sekä mahdollisesti nuorten MM). Ohjelmassa on ottelunomaisia harjoitteita, joissa pääpaino on kovatehoisissa randoreissa.

Virallinen ohjelma alkaa siis perjantaina aamupäiväharjoituksella mutta jo alkuviikon Pajulahdessa harjoittelee aikuisten ja alle 23-vuotiaiden maajoukkueista koottu ryhmä. Tiistain ja keskiviikon tehostamispäiviin voi osallistua ryhmän ulkopuolelta ilmoittautumalla ennakkoon sähköpostilla Markukselle ja Jaanalle (markus.pekkola(a)judoliitto.fi ja jaana.jokinen(a)judoliitto.fi).

Leirin vastuuvalmentajat: Markus Pekkola, Antti Renko ja oto-valmentajat

Leirikustannukset: pe-su täysihoito ilman iltapaloja, opistomajoituksella

• Hinta 161,60 € (sis. perjantain lounaan)
  • Päiväleiri pe-su ilman majoitusta + aterioita 70 €.

Ilmoittautumiset 22.9. mennessä Pajulahden sivujen kautta.

Pajulahden peruutusehdot:

HUOM! Leirin ilmoittautumisajan jälkeen tehtävistä varauksista Pajulahti perii 8 € laskutuslisän. Myöhästyneet varauspyynnöt sari.mikkola(a)pajulahti.com

Ilmoittautuminen on sitova. Sairastapauksissa Pajulahti palauttaa leirimaksun lääkärin/sairaanhoitajan todistusta vastaan vähennettynä 21 € toimistomaksulla. Kopioi ja täytä oheinen linkki netissä.

Leirin keskeytyessä Pajulahti ei ole peruutusehtojen mukaan velvollinen korvaamaan aiheutuneita kuluja.

Tapahtumakategoria

Ladattavat tiedostot: