Kodokan tour starttaa lokakuussa 2011. Muutama mahtuu vielä mukaan!

Maaliskuussa Japania kohdanneen maanjäristyksen seurauksena jouduimme siirtämään kauan suunniteltua matkaamme. Japanin kansa – kuten Judoka - nousee ylös vastoinkäymisten jälkeen ja siintää katseensa tulevaisuuteen. Japanissa (ja Kodokanissa) tilanne on normalisoitunut ja matkailijat ovat erittäin tervetulleita.

Hyvä judon ja Japanin ystävä

Siirsimme jo pitkään (maaliskuun 19. lähtö) suunnitteilla olleen Japanin matkan Tsunamin ja sen jälkiseurausten takia uuteen ajankohtaan.

Lennot on nyt varattu uudelleen. Lähdemme Japaniin 2.10.2011 liki alkuperäisellä ohjelmalla ja kokoonpanolla – ryhmäämme mahtuu mukaan muutama osallistujia lisää. Pidä kiirettä sillä ilmoittautuminen umpeutuu Toukouun lopussa.  Alustavan matkasuunnitelman löydät painamalla tästä >>

Uuden mielenkiintoisen mausteen matkaamme tuo Suzukan Formula 1 Grand Prix. Tapahtuma on juuri sinä viikonloppuna, kun Kodokan harjoittelumme ja Tokyon jälkeen siirrymme Kyotoon. Korvatulpat siis mukaan jos haluat nähdä tämän sirkuksen livenä!

lmoittautumiset ja tarkemmat tiedustelut:
HELSINGIN LAATUMATKAT OY
Mirka Wuolijoki: 09-6866 9820, mirka.wuolijoki@laatumatkat.fi