Vakuutusturva

Jokainen Judoliiton jäsenseuran jäsen on vakuutettu Pohjola Vakuutus Oy:n Sporttiturva-vakuutuksella, kun jäsen on rekisteröityneenä seuran jäseneksi Suomisportissa ja hänestä on maksettu liiton jäsenmaksu.

Vakuutus kattaa harjoituksissa, kilpailuissa, leireillä ja matkalla niihin ja niistä tapahtuvat tapaturmat. Jäsenvakuutuksen tuoteseloste alla pdf-liitiedostona.

Jäsenvakuutuksen tuoteseloste liitetiedostona sivun alalaidassa

Vahingon sattuessa aina ensimmäinen yhteydenotto Pohjola Terveysmestari -palveluun puhelinnumero: 0100 5225. Palvelu on avoinna joka päivä kello 7-23.

Sporttiturvan vakuutus tunnus: Vakuutusnumero 06-21606

Judon lisäturvavakuutus kaudella 2021-2022

Judoliiton lisäturvavakuutus on vapaaehtoinen lisävakuutus liiton jäsenmaksuosuuden maksaneille jäsenille. Lisäturvavakuutus korottaa jäsenseuran jäsenen vakuutusturvaa hoitokulujen osalta 10 000 €:lla.
Jäsenvakuutus on ensisijainen vahingon sattuessa hoitokulujen osalta 5 000 € alle 18-vuotiaille ja 7500 € yli 18-yuotiaille, jonka jälkeen hoitokulut korvataan lisäturvavakuutuksesta.
Lisäturvavakuutuksen tuoteseloste ilmestyy tämän sivun alalaidassa.
Lisäturvavakuutus maksaa 90 €. Vakuutuksen hintaan lisätään 2 euroan hallinnointimaksu.

Judon lisäturvavakuutus hankitaan osoitteessa www.suomisport.fi.

Pikaohje Lisäturvavakuutuksen ostamiseen Suomisportissa klikkaa tästä.

Lisäturvan vakuutustunnus: Vakuutusnumero 06-121606

Pohjolan Tuplaturva

Pohjolan Tuplaturva korvaa liiton, alueiden ja jäsenseurojen toimeksiannosta vapaaehtoistyötä tekeville alle 75–vuotiaille sattuvia tapaturmia. (Esim. kilpailujen ja tapahtumien järjestäminen, valmennus, koulutus, varainhankinta, luottamusmiestyö, toimistotyö). Myös matkalla työhön ja matkalla työstä sattuneet tapaturmat kuuluvat vakuutukseen.

Toiminnan vastuuvakuutus korvaa vakuutetun (=liiton tai seuran) kolmannelle osapuolelle aiheuttaman henkilö- ja esinevahingon, josta vakuutettu on voimassa olevan oikeuden mukaan korvausvastuussa. Vahingon voi aiheuttaa vakuutetun työsuhteinen työntekijä tai vapaaehtoistyöntekijä, joka työskentelee vakuutetun toimeksiannosta. Vakuutus kattaa myös järjestäjän vastuun silloin, kun vakuutettu on pääsymaksullisen tai -maksuttoman tilaisuuden, harjoituksen tai leirin järjestäjänä.

Tuplaturvan tuoteseloste alla pdf-liitetiedostona.

Ladattavat tiedostot: