Vakuutusturva

Jokainen Judoliiton jäsenseuran jäsen on vakuutettu OPn Sporttiturva-vakuutuksella, kun jäsen on rekisteröityneenä seuran jäseneksi Suomisportissa.

Vakuutus kattaa harjoituksissa, kilpailuissa, leireillä ja matkalla niihin ja niistä tapahtuvat tapaturmat. Jäsenvakuutuksen tuoteseloste alla pdf-liitiedostona.

Jäsenvakuutuksen tuoteseloste liitetiedostona sivun alalaidassa.

Judon lisäturvavakuutus kaudella 2017-2018

Judoliiton lisäturvavakuutus on vapaaehtoinen lisävakuutus liiton jäsenmaksun maksaneille jäsenille. Lisäturvavakuutus korottaa jäsenen vakuutusturvaa hoitokulujen osalta 10 000 €:lla.
Jäsenvakuutus on ensisijainen vahingon sattuessa hoitokulujen osalta 5 000 € saakka, jonka jälkeen hoitokulut korvataan lisäturvavakuutuksesta.
Lisäturvasta tarkemmin alla olevassa liitteessä.
2010 tai aiemmin syntyneille vakuutus maksaa 40 € ja 2011 tai myöhemmin syntyneille 10 €. Vakuutuksen hintaan lisätään 2 euroan hallinnointimaksu.

Judon lisäturvavakuutus hankitaan osoitteessa www.suomisport.fi.

Pikaohje Lisäturvavakuutuksen ostamiseen Suomisportissa klikkaa tästä.

Pohjolan Tuplaturva

Pohjolan Tuplaturva korvaa liiton, alueiden ja jäsenseurojen toimeksiannosta vapaaehtoistyötä tekeville alle 75–vuotiaille sattuvia tapaturmia. (Esim. kilpailujen ja tapahtumien järjestäminen, valmennus, koulutus, varainhankinta, luottamusmiestyö, toimistotyö). Myös matkalla työhön ja matkalla työstä sattuneet tapaturmat kuuluvat vakuutukseen.

Toiminnan vastuuvakuutus korvaa vakuutetun (=liiton tai seuran) kolmannelle osapuolelle aiheuttaman henkilö- ja esinevahingon, josta vakuutettu on voimassa olevan oikeuden mukaan korvausvastuussa. Vahingon voi aiheuttaa vakuutetun työsuhteinen työntekijä tai vapaaehtoistyöntekijä, joka työskentelee vakuutetun toimeksiannosta. Vakuutus kattaa myös järjestäjän vastuun silloin, kun vakuutettu on pääsymaksullisen tai -maksuttoman tilaisuuden, harjoituksen tai leirin järjestäjänä.

Tuplaturvan tuoteseloste alla pdf-liitetiedostona.

Ladattavat tiedostot: