Samalla tatamilla - sovellettua judoa 30v -kirja

Marita Kokkosen kirjoittama Samalla tatamilla - sovellettua judoa 30 vuotta -kirja rakentaa tarinaa suomalaisista judoseuroista, joissa on harjoiteltu ja kilpailtu kaikki yhdessä jo 30 vuotta. Judoseurojen jäseniksi pääsevät kaikki, jotka haluavat harjoitella judoa. Tatamin laidalla ei kysytä diagnoosia eikä vammaa vaan pyydetään pesemään jalat, pukemaan judopuku ylle ja tulemaan mukaan. Sovellettua judoa on kehitetty yhdessä harrastajien, valmentajien ja tuomareiden kanssa kukin toisilta oppien.

Tämä 152-sivuinen historiikki tutustuttaa sinut paikallisten judoseurojen tekemään upeaan työhön. Saat katsauksen judon monipuolisesta vammaisurheilusta, kilpailuista sekä huikeista tarinoista judon huippu-urheilijoiden kertomana. Leiritykset ja koulutuksen kehittyminen laajentavat kuvaa judon monipolvisesta kokonaisuudesta. Judoa kaikille -mentaliteetti on levinnyt judoseuroihin kattavasti judon vammaisurheilun 30-vuotisen historian aikana.

Tervetuloa rikkaalle, yhteisölliselle matkalle menneisyyden kautta nykyisyyteen ja kohti tulevaa.

Kirjan kirjoittaja yhteisöpedagogi (yamk) Marita ’Manta’ Kokkonen on sovelletun judon pioneeri Suomessa. Manta on toiminut Judoliiton koulutus- ja nuorisopäällikkönä seitsemän vuoden ajan, jolloin hänen vastuualueelleen kuului mm. sovellettu judo. Siirryttyään ammatilliseksi erityisopettajaksi Invalidisäätiön Ammattiopisto Liveen Manta on jatkanut työtään oman toimen ohella sovelletun judon kouluttajana, vetäjänä, valmentajana ja ohjaajana.

Kirjaa voi ostaa Suomisportin kautta

Marita Kokkosen Samalla tatamilla - sovellettua judoa 30 vuotta -kirja maksaa 29€ kpl, sisältäen kirjan, toimituskulut sekä haluttaessa omistuskirjoituksen.
Kirja tulee myyntiin 13.1.2020 Suomisportin kautta tapahtuma -osiossa. Painosta kirjaa odotetaan tammikuun lopulla, jolloin postitukset alkavat. Ostamaan pääset tästä linkistä. Liitteenä on ohjeet kirjan ostamiseen Suomisportin kautta.
Kun maksu näkyy Judoliiton tilillä, ja mahdollinen omistuskirjoitus tehty, kirja postitetaan tilaajalle.
Suuremmissa tilauserissä (yli 10 kpl) pyydämme teitä olemaan yhteydessä suoraan Judoliiton toimistoon toimisto@judoliitto.fi

Projektia ovat tukeneet: Urheiluopistosäätiö, Suomen Paralympiakomitea, Suomen Vammaisurheilu- ja liikunta VAU sekä Suomen Judoliitto.

Ladattavat tiedostot: