Henkilöstö

Pekka Lehdes

pekka.lehdes@judoliitto.fi

040-5868089

Judoa vuodesta 1976. Työura Judoliitossa vuodesta 1997. Vuodet 2016-2017 Olympiakomitean palveluksessa.

Toimistosihteeri

Tuula Falenius

tuula.falenius@judoliitto.fi

050-3847030

Valmennuspäällikkö

Jaana Jokinen

jaana.jokinen@judoliitto.fi

0503314640

Saanut judo-oppinsa Riihimäen Judoseuran salilta. Kolunnut tatameita aluemestaruuskisoista olympiatatameja myöten. Viimeistelee Jyväskylän yliopistossa valmennus- ja testausopin maisteriopintoja työn ohessa.

Olympiavalmentaja

Markus Pekkola

markus.pekkola@judoliitto.fi

040-520 5486

Judoa vuodesta 1986. Maajoukkuetasolla edustanut Suomea kaikkien ikäluokkien arvokilpailuissa . Hämeenlinnan Judoseuran kasvatti. Vuodesta 2006 alkaen Pääkaupunkiseudun urheiluakatemian ja Mäkelänrinteen urheilulukion lajivalmentajana sekä alle 21-vuotiaiden vastuuvalmentajana. Suorittaa parhaillaan urheilu- ja judovalmennuksen Kandin tutkintoa Englannissa Cambridgessa (Anglia Ruskin University).

Nuorten olympiavalmentaja, U21

Antti Renko

antti.renko@judoliitto.fi

050-3505152

Nuorten olympiavalmentaja, U18

Otto Favén

otto.faven@judoliitto.fi

050-4611148

Judo vuodesta 1987. Kilpailijana 9 miesten SM-mitalia. Perustajajäsenenä ja valmentajana Nokian Judossa vuodesta 2002 ja Tampereen Judon kasvatti. Toimii Päijät-Hämeen Akatemiavalmentajana ja U18 vastuuvalmentajana. Otto on suorittanut valmentajan ammattitutkinnon Varalan urheiluopistolla.

Koulutus- ja nuorisopäällikkö

Katri Maijala