Marko Laaksonen

marko.laaksonen@judoliitto.fi

0405684986

Judoa vuodesta 1980. Judoseura on viimeiset parikymmentä vuotta ollut Kirkkonummen Judoseura, sitä ennen Chikara. Tehnyt judossa kaikkea mahdollista erityisesti paljain jaloin, mutta myös sukat ja kengät jalassa. Viimeisen vuosikymmenen aikana päärooli on ollut oman Tankki-teamin valmentaminen. Mukana myös seurarajoista riippumattomassa West teamissa. Judoliiton puheenjohtaja vuodesta 2016. Vyöarvo 4.dan.

Varapuheenjohtaja valmennusvaliokunta

Mika Mukkula

mika.mukkula@judoliitto.fi

Varapuheenjohtaja koulutusvaliokunta

Sanna Pyykönen

sanna.pyykonen@gmail.com

0407054221

Varapuheenjohtaja hallintovaliokunta

Jukka Sala

jukka.sala@live.fi

Hallituksen jäsen valmennusvaliokunta

Henry Lipponen

henrylipponen@suomi24.fi

040 5440992

Judoa vuodesta 1978. 5 henkilökohtaista miesten SM- mitalia. Judoliiton nuorten valmentajana 1992 - 2006. Ollut henkilökohtaisia valmennettavia, joilla useita SM, kansainvälisten kilpailujen ja nuorten EM-mitaleita. Judoliiton muksujudokouluttaja vuodesta 2006. Puolustusvoimien Urheilukoulun valmentaja 1995 - 2002. Puolustusvoimien kamppailuryhmän lajikapteeni 2014 alkaen. Judoliiton hallituksessa 2006 alkaen varapuheenjohtajana, harrastevaliokunnan puheenjohtajana sekä valmennusvaliokunnan jäsenä. Judolehden päätoimittaja alkaen 2013. Vantaan Jukaran kasvatti. Toiminut 2000-luvun alussa seuran puheenjohtajana sekä valmentanut vuodesta 2005 Lahden Judoseuran nuorten kilpailuryhmää. Kolmen murrosikäisen nuoren isä. Vyöarvo 5 dan. Liikuntatieteen maisteri (LitM), Kasvatustieteen maisteri (KM) ja liikunnanohjaaja (AMK).

Hallituksen jäsen koulutustyöryhmä

Juha-Matti Salmela

juhki.salmela@gmail.com

0504653422

Hallituksen jäsen viestintätyöryhmä ja Judolehti

Anna-Maria Maunu

ammaunu@hotmail.com

050 3686511

Judon aloitus 1984, vihreään vyöhän saakka Kemin Kita-kanissa. Pitkäksi venyneen tauon jälkeen paluu tatamille Tampereen Judossa 2000-luvun alussa omien lasten kanssa. Tampereen Judossa tatamilla aikuisharrastajana sekä ohjaajana, sovelletun judon vastuuohjaaja ja muksujen ohjaaja. Tampereen Judo ry:n hallituksen jäsen vuodesta 2011. Vyöarvo 1 kyu. Koulutus yhteiskuntatieteen maisteri; liikunnan ammattitutkinto (Varalan urheiluopisto), judon I-tason ohjaaja. Töissä Tampereen kaupungilla viestintäjohtajana.

Hallituksen jäsen koulutusvaliokunta

Petri Hakkarainen

phakkarainen@gmail.com

Hallituksen jäsen kilpailu- ja sääntövaliokunta