Marko Laaksonen

marko.laaksonen@judoliitto.fi

0405684986

Judoa vuodesta 1980. Judoseura on viimeiset parikymmentä vuotta ollut Kirkkonummen Judoseura, sitä ennen Chikara. Tehnyt judossa kaikkea mahdollista erityisesti paljain jaloin, mutta myös sukat ja kengät jalassa. Viimeisen vuosikymmenen aikana päärooli on ollut oman Tankki-teamin valmentaminen. Mukana myös seurarajoista riippumattomassa West teamissa. Judoliiton puheenjohtaja vuodesta 2016. Vyöarvo 4.dan.

Varapuheenjohtaja valmennusvaliokunta

Henry Lipponen

henrylipponen@suomi24.fi

040 5440992

Judoa vuodesta 1978. 5 henkilökohtaista miesten SM- mitalia. Judoliiton nuorten valmentajana 1992 - 2006. Ollut henkilökohtaisia valmennettavia, joilla useita SM, kansainvälisten kilpailujen ja nuorten EM-mitaleita. Judoliiton muksujudokouluttaja vuodesta 2006. Puolustusvoimien Urheilukoulun valmentaja 1995 - 2002. Puolustusvoimien kamppailuryhmän lajikapteeni 2014 alkaen. Judoliiton hallituksessa 2006 alkaen varapuheenjohtajana, harrastevaliokunnan puheenjohtajana sekä valmennusvaliokunnan jäsenä. Judolehden päätoimittaja alkaen 2013. Vantaan Jukaran kasvatti. Toiminut 2000-luvun alussa seuran puheenjohtajana sekä valmentanut vuodesta 2005 Lahden Judoseuran nuorten kilpailuryhmää. Kolmen murrosikäisen nuoren isä. Vyöarvo 5 dan. Liikuntatieteen maisteri (LitM), Kasvatustieteen maisteri (KM) ja liikunnanohjaaja (AMK).

Varapuheenjohtaja koulutusvaliokunta

Sanna Pyykönen

sanna.pyykonen@gmail.com

0407054221

Hallituksen jäsen seurakehittämisen ja alueellisen toiminnan kehittämisen työryhmä

Maija Vattulainen

maija.vattulainen@icloud.com

040 554 1067

Aloittanut judon 1983, aktiivinen kilpailija ja leireillä kävijä vuoteen 1987. Satunnaisen harrastelun ja judoperheen äitinä toimimisen jälkeen palasi tatamille 2007 kuntojudokaksi, peruskurssiohjaajaksi ja eri ryhmien varavetäjäksi. Viimeisin kilpailu ICE POWER CUP 2009. Tuomarina 2010-2013. Kamizan puheenjohtaja vuodesta 2009. Vyöarvo 2kyu. Yrittäjä ja työterveyspsykologi, Videre Oy.

Hallituksen jäsen valmennusvaliokunta

Valtteri Jokinen

jokinen.valtteri@gmail.com

041 545 3395

Tatamilla vuodesta 1991 alkaen. Opit ammennettu Rixun judoseuran dojolta ja täydennystä haettu maailmalta. Useita suomenmestaruuksia ja kansainvälisten kilpailujen mitaleja. Edusti Suomea Lontoon olympialaisissa 2012. Dan-kollegion hallituksen jäsen vuodesta 2014 alkaen. Koulutukselta liiketalouden tradenomi ja leipätyö kiinteistöliiketoiminnan saralla.

Hallituksen jäsen koulutustyöryhmä

Juha-Matti Salmela

juhki.salmela@gmail.com

0504653422

Hallituksen jäsen

Timo Metsola

timo.metsola@vuokraturva.fi

Helsinkiläinen yrittäjä, joka aloitti judon 1986 Hämeenlinnan Judoseurassa. Kilpailukokemusta seitsemän vuoden ajalta Suomesta ja ulkomailta, alkaen B-nuorten SM-kullasta vuonna 1990 ja päättyen parhaaksi saavutukseksi jääneeseen miesten PM-pronssiin vuonna 1996. On hävinnyt matseja paljon pidemmälläkin, eli liikuntahalleja on kyllä nähty ympäri maailmaa. Kilpailuvuosina veti lisäksi paljon juniori- ja aikuisryhmiä. Viimeisen 20 vuoden aikana harrastanut judoa vain kevyesti kuntourheiluna. Vyöarvo 1. dan.

Varapuheenjohtaja hallintovaliokunta

Tea Laakkonen

tea.laakkonen@judoliitto.fi

0406377557

Hallituksen jäsen viestintätyöryhmä ja Judolehti

Anna-Maria Maunu

ammaunu@hotmail.com

050 3686511

Judon aloitus 1984, vihreään vyöhän saakka Kemin Kita-kanissa. Pitkäksi venyneen tauon jälkeen paluu tatamille Tampereen Judossa 2000-luvun alussa omien lasten kanssa. Tampereen Judossa tatamilla aikuisharrastajana sekä ohjaajana, sovelletun judon vastuuohjaaja ja muksujen ohjaaja. Tampereen Judo ry:n hallituksen jäsen vuodesta 2011. Vyöarvo 1 kyu. Koulutus yhteiskuntatieteen maisteri; liikunnan ammattitutkinto (Varalan urheiluopisto), judon I-tason ohjaaja. Töissä Tampereen kaupungilla viestintäjohtajana.

Hallituksen jäsen valmennusvaliokunta

Mika Mäkelä

Koulutukseltani olen oikeustieteen kandidaatti, yhteiskuntatieteen kandidaatti ja varatuomari. Siviilityönä yleisen syyttäjän virka Vantaalla. Taustalla pitkähkö kilpaura, joka alkoi Orimattilan Judoseurasta ja jatkui monen seuran kautta ja monen kaverin kanssa aina Meido-Kaniin asti. Harjoittelin aikanaan paljon ja tatameita tuli koluttua eri puolilla maailmaa. Judogeihin kertyi saavikaupalla hikeä samalla, kun kaappiin kertyi jonkin verran romua, muun muassa 8 Suomen mestaruutta.