60-vuotisjuhla

Haluamme kutsua sinut ja kaikki judokaverisi viettämään ikimuistoisen viikonlopun keväisessä Helsingissä 5.-6.5.2018!

Lauantaina ratkotaan Suomen mestaruudet legendaarisessa Töölön kisahallissa, minkä jälkeen ilta jatkuu kivenheiton päässä Judoliiton 60-vuotisjuhlassa Crowne Plaza -hotellin Royal salissa. Tila on virallisen kisahotellin, Scandic Parkin vieressä. Olympiakarsintaan lähtevät aikuisten maajoukkueen jäsenet ovat sinun lisäksesi juhlan erityisvieraita. Tule toivottamaan heille menestystä matkalle kohti Tokiota ja tapaamaan tuttavia judon parista. Sunnuntaina kisahuuma jatkuu joukkueiden ja sovelletun judon Suomen mestaruuksia seuraten.

Lisätiedot juhlasta:

Aikataulu 5.5.2018

SM-kilpailuiden arvioitu päättyminen klo 17:45.

18:30-19 Vieraiden vastaanotto

19-19:30 Juhlan avaus

19:30-21 Illallinen

21-00:30 Ohjelmaa

0:30 Valomerkki

Paikka: Crowne Plaza Helsinki, Mannerheimintie 50. http://helsinki.crowneplaza.com/

Pukukoodi: Smart casual tai puku

Illalliskortin hinta: 102€ (sisältää pöytään tarjotun kolmen ruokalajin illallisen, alkumaljan ja kaksi kaatoa viiniä). Jokaisesta myydystä illalliskortista ohjataan 10€ olympiakarsintaryhmälle. Kortteja myynnissä 250 kpl, joten ilmoittaudu 22.4. mennessä SuomiSportissa! Kuvallinen ohje löytyy tiedostona alta.

Majoitus: Varaa edullisempi majoitus 31.3.2018 mennessä esimerkiksi virallisesta kisahotellista Scandic Parkista sm-kisojen järjestäjän sivuilla judonsm.fi.

SM-kisaliput: Juhlan vieraat pääsevät Suomen mestaruuskisoihin edullisemmin: molemmat kisapäivät 15 € (muille 20 €). Nimilista tulee löytymään kisahallin ovelta.

Lue Judolehdestä kenen judokan tahtiin juhlassa rokataan ja kuka muu juhlii syntymäpäiviään vuosijuhlassa.

Judoliitto ei ota vastaan tavaralahjoituksia, viirejä, pokaaleja ym. Jos haluat muistaa Judoliittoa, voit tehdä sen lahjoittamalla haluamasi rahasumman Judoliiton tilille FI5815213000104077 ja kirjoittamalla viestiksi toiveesi lahjoituksen käyttötarkoituksesta.

Muistatko vielä Judoliiton 50-vuotisjuhlan 28.11.2008? Käy fiilistelemässä juhlan tunnelmia kuva-arkistossa Judoliiton vanhoilla sivuilla täällä.

Ladattavat tiedostot:

Koulutus- ja nuorisopäällikkö