Dan-hakemus

Dan-hakemus aukeaa tämän välilehden alle hakuajaksi. Hakuaika 9.6.2018 Oulussa järjestettävään vyökokeeseen on 2.1.-29.4.2018.

Dan-hakemus suljetaan aina hakuajan päättyttyä ja avataan taas uudelleen, kun hakuajan jälkeinen vyökoetilaisuus on pidetty. Hakemuksen voi täyttää ennakolta, vaikka seuraavaan vyökokeeseen ei vielä osallistuisikaan. Hakemus voidaan hyväksyä ennakolta myöhempään vyökokeeseen, mikäli minimiaika täyttyy jo hakemuksen jättövaiheessa.

Tämän välilehden alla ovat Dan-hakemuksen täyttöohjeet. Tutustu niihin huolellisesti ennen hakemuksen täyttämistä. Muista myös tarkistaa voimassaolevista graduointisäännöistä henkilökohtainen minimiaikasi hakemuksen jättämiselle. Graduointisäännöt löytyvät Materiaalit-välilehdeltä.

Vyökoemaksu (120 euroa) tulee olla maksettuna ennen vyökoehakemuksen käsittelyä. 1-maajoukkueeseen kuuluvat on vapautettu maksusta. Tarkemmat ohjeet maksamiseen löytyvät täältä ja Judoliiton tilitiedot täältä.

Vyökokeeseen hakevan tulee olla Judoliittoon kuuluvan judoseuran jäsen. Ainoastaan Judoliiton alaiseen judoseuraan rekisteröityneet ja jäsenmaksunsa maksaneet henkilöt voivat hakea vyöarvon korotusta. Edellisten vyösuoritusten tulee olla kirjattu Judoliiton jäsenseurojen yhteiseen rekisteritietokantaan.