Vuosi-ilmoitus 2018 (jätettävä 31.1.2019 mennessä)

Vuosi-ilmoitusten jättämisaika on käsillä. Vuosi-ilmoituslomakkeella varmistetaan mutkaton yhteistyö liiton kanssa. Asiakirja on myös erittäin tärkeä dokumentti koskien vuosikokousten äänimääriä. Lomakkeen kysymykset pohjautuvat Opetus- ja kulttuuriministeriön haku- ja raportointivaatimuksiin sekä Judoliiton omiin tarpeisiin. Lomakkeeseen on myös lisätty kysymys seuran valtuuttamista graduoijista vuodelle 2019.

Vuosi-ilmoituslomake 2018 toiminnasta

Judoliiton hallituksen päätöksen mukaisesti liiton jäsenseuran tulee täyttää ja palauttaa alla oleva vuosi-ilmoituslomake viimeistään 31.1.2019 klo 24:00.

Judoliiton sääntöjen (7 §) mukaan jäsenseuralla, joka ei ole määräpäivään mennessä palauttanut vuosi-ilmoituslomaketta, on vuosikokouksissa yksi ääni.

Huomio: Seuran yhteystiedot Judoliiton kotisivuilla päivitetään Yhdistystieto -palvelun kautta. Lue ohje klikkaamalla tästä. Muistathan päivittää seuran tiedot myös Yhdistysrekisteriin.

Vuoden 2019 seuran valtuuttamat graduoijat

Lomakkeella kysytään myös seuran valtuuttamien seura- ja kurssigraduoijien nimet vuosittain. Tämä korvaa seurojen graduoitsijaoikeuksien ilmoituslomakkeen. Ilmoitusta ei tehdä enää Dan-Kollegiolle. Henkilön graduoijaoikeus on voimassa, kun ilmoituksen lisäksi graduointikoulutus on suoritettu 2016 tai myöhemmin.

Seuran verkkolasku- tai sähköpostilaskutusosoite

Jos seurallanne on verkkolasku- tai sähköpostilaskutusosoite, johon haluatte laskut, voitte ilmoittaa myös sen tällä vuosi-ilmoituslomakkeella. Mikäli jatkossa laskutusosoitteeseen tulee muutoksia, tulee ne ilmoittaa erikseen toimisto at judoliitto.fi sähköpostiin.

Suosittelemme käyttämään uusinta Google Chrome selainta.
Onnistuneen lomakkeen lähtyksen jälkeen ruutuun tulee ilmoitus 'Kiitos, lomake on lähetetty' ja kopio ilmoituksesta tulee myös ilmoittajan sähköpostiin.

From this link to the English version of the annual announcement.