Kuva: Sami Erjansalo

VOK 1-teemakoulutuksia avattu suoritettavaksi verkossa

Keväälle 2021 on avattu uusia VOK 1 -verkkokoulutuksia yhteistyössä Vierumäen Urheiluopiston kanssa.

Vierumäen verkkokoulutukset

Judoliitto tarjoaa yhteistyössä Vierumäen Urheiluopiston kanssa VOK 1 -teemakoulutuksia suoritettavaksi verkossa.

Huhti-kesäkuussa 2021 tarjolla ovat alla näkyvät osiot (á 30-35 €). Ilmoittautuminen on kaikkii avattu.

Psyykkiset ominaisuudet harjoittelussa (3h)

Suoritettavissa verkossa 20.4.-20.5.2021. Arvioitu opiskeluaika 3h. Etätapaaminen (ei pakollinen) 20.4. klo 18-19. Lue lisää ja ilmoittaudu täältä.

Tunne- ja vuorovaikutustaidot valmennuksessa aloitus (2h)

Suoritettavissa verkossa 4.5.-4.6.2021. Arvioitu opiskeluaika 2 tuntia. Etätapaaminen (ei pakollinen) 4.5. klo 18-19. Lue lisää ja ilmoittaudu täältä.

Fyysinen harjoittelu (3h)

-Suoritettavissa verkossa 18.5.-18.6.2021. Arvioitu opiskeluaika 3 tuntia. Etätapaaminen (ei pakollinen) 18.5. klo 18-19. Lue lisää ja ilmoittaudu täältä.

Taitoharjoittelu (3h)

Suoritettavissa verkossa 1.6.-1.7.2021. Arvioitu opiskeluaika 3 tuntia. Etätapaaminen (ei pakollinen) 1.6. klo 18-19. Lue lisää ja ilmoittaudu täältä.

VOK 1-tason teemakoulutukset Judoliiton koulutus- ja vyöarvojärjestelmässä

VOK1-tason koulutukset ovat jokaisen judokan peruskoulutuksia, ja jotkut niistä judokan tulee suorittaa vyöarvojärjestelmässä edetäkseen. 1 -tason koulutukset ovat erinomaisia aloitteleville ohjaajille, joten niille kannattaa osallistua jo ohjaajauran alussa. 1- tason lajikoulutuksia (Judon perusteet ja Oppimisen ja opettamisen perusteet) järjestetään Judoliiton jäsenseuroissa seurakouluttajien sekä aluekouluttajien toimesta. Muita VOK 1-teemakoulutuksia järjestävät liikunnan aluejärjestöt ja Judoliiton tilaamina verkkokoulutuksina Vierumäen Urheiluopisto. Alle 18-vuotiaiden maajoukkueleiritykseen osallistuvat urheilijat suorittavat 1. tason VOK 1-teemakoulutuksia vastaavat osiot leirityksen yhteydessä ja seurannasta vastaavat maajoukkuevalmentajat. Tason suorittaminen vaatii lisäksi 50 tuntia käytännön ohjaustyötä tatamilla. Lisätiedot VOK 1 -teemakoulutusten suorittamisvaihtoehdoista Judoliiton koulutusjärjestelmä.