Valmennuspäällikön terveisiä urheilijoille ja valmentajille

Lue valmennuspäällikön sunnuntaina 22.3. lähettämä uutiskirje.

Vallitseva tilanne (judosalit ja liikuntapaikat pääosin kiinni) huomioiden Judoliiton valmentajat ovat tehneet ohjeistukset / suositukset omatoimisesti toteutettavalle harjoittelulle eri ikäluokkien tapahtumakalenteri huomioiden. Ota käyttöön malliharjoitusviikot.

Ote valmennuspäällikön kirjeestä: "Säännöllisestä harjoittelurytmistä on hyvä pitää kiinni, jotta arjen palautuessa ns. normaaliksi on helppo päästä kiinni perusharjoitteluun.

Peruskuntokauden harjoittelussa ulkoliikunta on mitä mainioin tapa kohottaa peruskuntoa. Erilaiset oman kehon painolla tehtävät lihaskuntopiirit kehittävät monipuolisesti lihaskuntoa ja taas esim. juosten, pyöräillen, sauvakävellen tai hiihtäen tehtävät harjoitteet kehittävät aerobista kuntoa."

Lue koko uutiskirje, jossa on lisää harjoitteluohjeita, sekä linkit malliviikkoihin ja omatoimiharjoittelun ohjeisiin.

Uutiskategoria

Jaa Facebookissa