Kuva: Sami Erjansalo

Tartu kouluttautumismahdollisuuksiin

Judoliiton koulutuskalenterissa on runsaasti tarjontaa, joten nyt on sopiva hetki katsoa mihin haluaa ilmoittautua mukaan.

Koulutuksen uutiskirje

Judoliiton koulutustarjontaa esitellään tänään julkaistussa Koulutuksen uutiskirjeessä. Lue uutiskirje.

Koulutuksen uutiskirjeen voit tilata sähköpostilla: katri.lilja(a)judoliitto.fi

Poimintoja koulutustarjonnasta

Uusia mahdollisuuksia suorittaa VOK 1 -teemakoulutuksia

• Verkkokoulutukset yhteistyössä Vierumäen Urheiluopiston kanssa. Ensimmäisen koulutuksen ilmoittautuminen päättyy su 27.9.
  • 1-tason koulutus naisille, joka toteutuu Valmentaa kuin nainen -hankkeen toteuttamana. Ilmoittautuminen 30.9. mennessä.

VOK 1 teemakoulutukset ovat osa Judoliiton tason 1 koulutuskokonaisuutta. Lisätiedot ja ilmoittautumisohjeet.

Junioriohjaajan VOK 2 -tason koulutus ja Muksujudo 1

Saat suoritettua Judoliiton VOK 2 -tason kokonaisuuden, kun käyt Junioriohjaajan VOK 2 -tason koulutuksen ja Muksujudo 1 -koulutuksen. Koulutukset voi toki käydä myös erillisinä.

Hae oppia yhteisistä harjoituspäivistä

Judoliitto koordinoi erinäisiä yhteisiä harjoituspäiviä viikonloppuisin. Seurojen harjoitusten vastuuhenkilöt ovat tervetulleita seuraamaan harjoituksia. Päivät ovat mainioita oppimis- ja verkostoitumistilaisuuksia eri seurojen ohjaajien ja valmentajien kesken. Harjoituspäivät löydät Judoliiton tapahtumakalenterista.

Valmentaa kuin nainen -hankkeen valmentajatapaamiset

Hanke edistää valmentajuutta ja yhtenä toimenpiteenä on koota valmentajia verkostoitumaan ja kuulemaan valmentajatarinoita. Judovalmentaja Teija Meling kertoo tarinansa perjantaina 23.10. Varalassa. Tapaamiset ovat ilmaisia. Sekä naiset että miehet ovat tervetulleita tapaamiseen. Mukaan mahtuu 40 ensiksi ilmoittautunutta. Lisätiedot ja ilmoittautuminen.

Judoliiton koulutusjärjestelmä

Koulutusjärjestelmässä on kuvattu eri tasoiten koulutusten suorittamisjärjestys ja kokonaisuudet.

Koulutus- ja nuorisopäällikön sijainen

Katri Lilja