Syysliittokokouksen hallituksen jäsenehdokkaat

Syysliittokokouksessa tulee sääntöjen mukaan valita kaudelle 2012-2014 vähintään kaksi ja enintään kolme hallituksen jäsentä. Nykyisistä jäsenistä ovat erovuorossa Harry Halttu (ei käytettävissä jatkokaudelle), Nina Klinga (ei käytettävissä jatkokaudelle) ja Esa Niemi (on käytettävissä jatkokaudelle).

Ehdollepanotoimikunnalta ei tule tänä vuonna esitystä. Kaksi seuraa on ilmoittanut tulevansa esittämään ehdokkaita. Mikäli jäsenseuroilla on muita ehdokkaita, pyydämme hoitamaan ehdokasasettelun liiton sääntöjen mukaisesti sekä ilmoittamaan ehdokkaista liiton toiminnanjohtajalle, jotta nämä saadaan tiedotettua www-sivuilla jäsenistölle.

Seurojen esitykset 6.11.2011 mennessä:

Esa Niemi

Tikkurilan Judokat ry:n hallitus päätti 8.11.2011 kokouksessaan esittää seuran puheenjohtajaa Esa Niemeä jatkamaan Suomen Judoliiton hallituksessa.  Esa Niemi on antanut ehdokkuudelle suostumuksensa.

Esa on toiminut liiton hallituksen jäsenenä vuodesta 2009, joista kaksi viimeistä vuotta varapuheenjohtajana, vastuualueenaan hallintovaliokunta. Sen lisäksi Niemi on vastannut mm. tiedotus- ja markkinointivaliokunnasta. Esalla on pitkä ja laaja kokemus myös seuratoiminnasta ja arvokilpailujen järjestämisestä. Hän on toiminut useita vuosia Tikkurilan Judokat ry:n puheenjohtajana. Lisäksi hän on vastannut seuran järjestämästä Judo Finnish Open -kilpailusta. Viimeksi hän toimi Olympiakamppailutapahtuman pääsihteerinä.

Esa on ammatiltaan yritysjohtaja ja yksi Niemi Palvelut Oy:n pääomistajista. Vyöarvo on 1.dan. Seuran hallituksen mielestä Esan vahvuuksia ovat kyky verkostoitua ja aito halu kehittää uusia toimintatapoja. Sen lisäksi hän ymmärtää ja hallitsee laajoja kokonaisuuksia unohtamatta yksittäisen judokan tai seuran tarpeita.

Tikkurilan Judokat ry

hallitus

Annika Mutanen

FinnDai ry:n hallitus on päättänyt ehdottaa Annikka Mutasta Suomen Judoliiton hallitukseen ja Annikka on ilmaissut mielenkiintonsa tehtävää kohtaan.

Annikka Mutasella on laaja kokemus sekä kilpa- että harrastejudosta. Annikka otteli maajoukkueessa 1990-luvun alkupuoliskon ja voitti EM-pronssia 1992. Nykyisin hän ohjaa aikuisten harjoituksia Helsingin yliopiston judoseurassa FinnDaissa ja lasten ryhmää Meidokanissa. Vyöarvoltaan Annikka on 4. dan, koulutukseltaan VTM ja ammatiltaan toimittaja. Hän on työskennellyt toimittajana STT:ssä ja Helsingin Sanomissa ja on tällä hetkellä virkavapaalla Tiede-lehden toimituspäällikön tehtävästä. Annikka voisi antaa erityispanosta Judoliiton tiedotuksen kehittämiseen.

FinnDain hallituksen puolesta,

Elli Koskela, pj

Syysliittokokousmateriaalit on lähetetty seuroihin viikolla 44. Materiaalit löytyvät myös täältä.