Rahaa seuratoimintaa Lumilyhty -arvalla

Joulu lähestyy ja tänäkin vuonna Lumilyhdyn avulla seurat ja joukkueet keräävät toimintaansa rahaa. Hyödynnä tätä helppoa ja antoisaa varainhankinakeino myös teidän toiminnassa. Myynti on alkanut 1.10.2009, mutta vielä kannattaa tilata arpoja, sillä marraskuu on tunnetusti ollut paras myyntikuukausi seuroille.

Joka joulu tuhannet "pienet" junioriurheilijat myyvät Lumilyhtyä yhteisen tavoitteen saavuttamiseksi. Vuosittain noin 1.000 seuraa tai joukkuetta käyttää Lumilyhtyä oman varainhankinnan kartuttamisessa. Saaduilla myyntituloilla urheiluseurat, lapset ja nuoret voivat toteuttaa unelmiaan, mm. matkojen muodossa.

Kannattaa siis kokeilla Lumilyhytä ja tilata omalle seuralle myyntiin 5 euron hintaisia arpoja, joista tilausvaihtoehdon mukaisesti seura voi saada jopa 2,50 euroa arvalta.

Lisätietoja ja arpojen tilaukset Lumilyhdyn omalta kotisivulta klikkaa tästä.

Vuosina 1997–2008 seurat ovat tienanneet yhteensä 6,3 miljoonaa euroa verottoma­na SLU:n Lumilyhty-arpojen myynnistä. Tiesitkö, että Lumilyhty-arpajaiset ovat Suo­men suurimmat tavara-arpajaiset ja että vain yleishyödyllisillä yhteisöillä kuten ur­heiluseuroilla on oikeus järjestää niitä.

Vastaathan kyselyymme viimeistään 15.12.2009 mennessä.

Olemme avanneet kyselyn, johon toivomme mahdollisimman monen

seuraihmisen vastaavan. Kyselyyn vastanneiden kesken arvomme kolme (3) kappaletta Urheiluopistojen aktiivikurssia, arvo 350 euroa/kpl. (Urheiluopiston Aktiivikurssi on voittona myös tämän vuoden Lumilyhdyssä).

SLU haluaa kehittää Lumilyhtyä entisestään, mutta siinä tarvitsemme Sinun mielipidettä.

Vuosina 1997–2008 seurat ovat tienanneet yhteensä 6,3 miljoonaa euroa verottoma-na SLU:n Lumilyhty-arpojen myynnistä. Tiesitkö, että Lumilyhty-arpajaiset ovat Suo-men suurimmat tavara-arpajaiset ja että vain yleishyödyllisillä yhteisöillä kuten ur-heiluseuroilla on oikeus järjestää niitä.