Puhtaan urheilun viestiä viedään Baltic Sea Openissa

Judo Baltic Sea Open Championships järjestetään ensimmäistä kertaa 29.–30.5.2010 Vantaan Energia Areenalla. Kilpailun on tarkoitus vakiinnuttaa paikkansa joka keväisenä Itämeren ympärysmaiden suurtapahtumana Vantaalla. Kilpailussa otellaan lauantaina nuorten sarjoja ja sunnuntaina aikuisten sekä veteraanien sarjoja. Tapahtumaan odotetaan yli 400 kilpailijaa.

Puhtaasti paras -ohjelman esittelypiste on paikalla lauantaina kello 11:00–15:00 ja sunnuntaina kello 11:00–15:00. Esittelypisteessä ADT jakaa tietoa ja vastaa kysymyksiin puhtaasta urheilusta. Luvassa on myös tietokilpailu, jossa on palkintona Fazerin hienoja tuotepaketteja. Tervetuloa kannustamaan judokoita ja tutustumaan reiluun peliin!

Puhtaasti paras -ohjelma (www.puhtaastiparas.fi) kunnioittaa puhtaita urheilijoita ja reilun pelin arvoja. ADT ja Fazer haluavat nostaa valokeilaan ne urheilijat, jotka urheilevat eettisesti: lajiaan, kilpakumppaneitaan ja itseään kunnioittaen. Ohjelma haastaa urheilua seuraavat suomalaiset, urheilujärjestöt, urheilijan lähipiirin ja urheilijat mukaan reiluun peliin.