Pitkäaikainen judovaikuttaja Timo "Timppa" Törmä on poissa joukostamme

Koko Suomen judoperheessä tunnettu Timo Törmä on poissa. Timo tullaan muistamaan etenkin erityisjudon, kuntojudon sekä perhejudon uraauurtavasta kehittämisestä.

Kirkkonummelaisen judon suurmies Timo Törmä on poistunut keskuudestamme 10.4.2010 pitkäaikaisen sairauden murtamana.

Koko Suomen judoperheessä Timppa tullaan muistamaan etenkin erityisjudon, kuntojudon sekä perhejudon uraauurtavasta kehittämisestä. Kirkkonummelaisessa judoperheessä Timppaa jäävät kaipaamaan lukuisat lapset, nuoret, aikuiset ja jopa kokonaiset perheet joiden tien tatamille on Timppa posiviivisella suhtautumisellaan ja kannustamisellaan viitoittanut.

Vielä edellisessä järjestämässämme junnu-cupissa viime marraskuussa jaksoi Timppa sairaudestaan huolimatta näyttää mallia meille nuoremmille siitä mitä judo parhaimmillaan lapsille merkitsee ja miten homma hoidetaan.

Judo on kärsinyt Timpan poismenon myötä suuren menetyksen mutta Timpan periksiantamattomuuden tietäen olisi hänelle suuri loukkaus jos emme pyrkisi eteenpäin ja parempiin saavutuksiin.

(teksti ja kuvat Kirkkonummen Judoseura)

Osaanottomme Suomen Judoliiton Etelä-Suomen aluejohtoryhmän puolesta.

Jari Hirvi, Risto Karvonen, Niina Nikulainen, Erkki Jokikokko