Oranssi ja vihreävöisten Junnu-Cup IV Kirkkonummella 22.11.2009

Jos olet jostain syystä jättänyt väliin valko- ja keltavöisten Junnu-Cup kisa sarjan, niin nyt Kirkkonummen JS yhdessä Etelä-Suomen alueen kanssa tarjoaa loistavan tilasuuden opetella kisaamista tasaisten vastustajien kanssa mukavassa Junnu-Cup hengessä. Kisat pidetään rentoon tuttuun tyyliin Kirkkonummella, noin 35 km Helsingissä. Tervetuloa !

Ilmoittaudu ilmoittautumis sivustolla www.es-judo.net/ilmot Katso ilmoittautuneet painamalla tästä >> Loistava opas uusille kilpailijoille, valmentajille ja huoltajille löytyy tästä >>

Kilpailutiedot:

AIKA: SUNNUNTAI 22. MARRASKUUTA 2009
PAIKKA:
Kirkkonummen väestönsuojan monitoimihalli, Kirkkotallintie, Kirkkonummi

JÄRJESTÄJÄ: Kirkkonummen Judoseura ry. - http://kirju.net

OSALLISTUMISOIKEUS:

· C-JUNIORIT (synt. 1995-1996)

· D-JUNIORIT (synt. 1997-1998) (halutessaan myös vyöarvokriteerit omaavat E-juniorit voivat osallistua D-junioreiden sarjaan)

· 4. tai 3. kyu (oranssi tai vihreä vyö)

· Vähän kilpailleet eli korkeintaan 5 otteluvoittoa (muissa kuin Junnu-Cup kilpailuissa).

Kaikkien passi tarkistetaan punnituksen yhteydessä.

AIKATAULU:
Punnitus klo 11.00 - 12.00, ottelut alkavat noin klo 14:30.

PAINOLUOKAT: Mahdollisimman tasainen sarjajako sekä tytöille että pojille.

OTTELUAIKA: Kaikilla 2 minuuttia

OTTELUJÄRJESTELMÄ: Ranskalainen (tai pooli)

VAKUUTUS:
Jokaisella kilpailijalla on oltava seurajäsenyyden ja vakuutuksen todistava Judo Free Card. Mikäli Free Card ei ole vielä tullut postissa on esitettävä seuran jäsenrekisterinpitäjältä saatava Sportti-ID tunnus sekä todiste seuran jäsenyydestä (esim. jäsenmaksukuitti).

SÄÄNNÖT:
Lasten ja nuorten kilpailujen erityissäännöt.

KILPAILUMAKSU: 10 € / kilpailija
Ensisijainen maksutapa tilisiirto 17.11.2009 mennessä tilille: Nordea-Kirkkonummi, 225518-7011. Maksun suorittamisesta ilmoitettava ilmoittautumisen yhteydessä - seuroilla oltava viestissä liitteenä myös nimilista maksujen myöhempää erittelyä varten. (Kuitit on esitettävä punnituksen yhteydessä.)

Osallistumismaksun maksaminen on mahdollista myös kisapaikalla. (Huom !!! tasaraha)

(Suomen Judoliiton Etelä-Suomen alue laskuttaa lisäksi jälkikäteen jokaisesta osallistujasta 5 euroa osallistujan seuralta. Näin katetaan alueen maksamat palkinto-, tila-, ensiapu- tms. kulut (lue lisää >>)

ILMOITTAUTUMISET:
17.11.2009 mennessä www.es-judo.net/ilmot

ILMOITETTAVA: Nimi, seura, vyöarvo, sukupuoli, syntymävuosi ja paino ("kilon/parin tarkkuudella") sekä tieto osallistumismaksun maksamisesta.

Tiedustelut: Niina Nikulainen 050-547 2411, niina.nikulainen@gmail.com tai Hannu Ruuth 040-528 6380, haruut@netti.fi

"KIINTIÖ: 100 ENSIMMÄISTÄ ILMOITTAUTUMISTA OTETAAN VASTAAN!"

Ajo-ohje: (Helsinki-Kirkkonummi noin 35 km)
Helsingistä Länsiväylälle (tie 51) ja kohti Hankoa. Kehä III:n liittymän (loppupään) jälkeen noin 5 km, Kirkkonummen liittymästä ramppia ylös ja edelleen kohti keskustaa (pohjoiseen). Ajetaan McDonaldsin jälkeen liikennevaloihin, josta käännytään vasemmalle (parkkialue on heti vasemmalla) ja jatketaan kävellen kohti keskustaa ja edelleen Porkkalan lukiolle, jonka oikealla puolella sijaitsee kyseinen väestösuoja. - Junnu-Cup -kisapaikalle on omat opastekyltit Kirkkonummella.