Oranssi ja Vihreävöisten Junnu-Cup II 23.5.2010 Vantaalla

Aloittelevien oranssi- ja vihreävöisten harjoitus kisat

Vantaalla 23.5.2010

Tulostettava kutsu >>

KILPAILUPAIKKA JA AIKA:

Sunnuntaina 23.05.2010, Myyrmäen urheilutalo, Myyrmäenraitti 4, 01620 Vantaa. Puhelinluettelon kartta Eniro: 64 / DF-85, Fonecta: 38 / B-1. Urheilutalolla on myös uimahalli.

PUNNITUS:

Sunnuntaina 23.05.2010 kello 13.00–14.00. Kilpailut kello 15.00 alkaen.

OSALLISTUMISOIKEUS: ORANSSIT ja VIHREÄT vyöt

Suomen Judoliiton jäsenillä, EP ja ET 2000– 4–3k, DP ja DT 1999–1998 4–3k, CP ja CT 1997–1996 4–3k, joilla korkeintaan viisi otteluvoittoa Suomen Judoliiton virallisissa kilpailuissa. Passi tarkastetaan punnituksen yhteydessä.

PAINOLUOKAT:

Mahdollisimman tasainen sarjajako sekä tytöille että pojille.

OTTELUJÄRJESTELMÄ:

Ranskalainen tai pooli.

OTTELUAIKA:
2 min, golden score 1 min.

SÄÄNNÖT:

Lasten ja nuorten kilpailujen erityissäännöt.

LISENSSIT JA VAKUUTUS:

Jokaisella kilpailijalla on oltava seurajäsenyyden ja vakuutuksen todistava Judo Free Card. Mikäli Free Cardia ei ole, on esitettävä seuran jäsenrekisterinpitäjältä saatava Sportti-ID tunnus sekä todiste seuran jäsenyydestä (esim. jäsenmaksukuitti).

ILMOITTAUTUMINEN:

Viimeistään tiistaina 18.05.2010 www.judoshiai.fi sähköinen lomake. Osallistumismaksu 10 € / kilpailija maksettava tilille VANTAAN JUKARA 141630-131151 viimeistään ke 19.05.2010. Maksun viestikenttään kiljailijan NIMI. Kuitti mukaan punnitukseen. Maksaa voi myös käteisellä (tasaraha) suoraan kilpailupaikalla.Mikäli seura maksaa kilpailijoidensa osallistumisen, seuralla on oltava nimilista ja kuitti maksetuista kilpailijoista.

(Suomen Judoliiton Etelä-Suomen alue laskuttaa lisäksi jälkikäteen jokaisesta osallistujasta 5 euroa osallistujan seuralta. Näin katetaan alueen maksamat palkinto-, tila-, ensiapu- tms. kulut.)

KILPAILUJEN JÄRJESTÄJÄ:

Vantaan Jukara ry. Tiedustelut Erika Markkanen 044–5562 841, erika.markkanen@gmail.com tai Erkki Jokikokko 044–2042 704, erkki.jokikokko@es-judo.net

Ladattavat tiedostot: