Metsola, Salmela ja Vattulainen Judoliiton hallitukseen

Lahdessa urheilujärjestöjen Superviikonlopun yhteydessä pidetyssä Judoliiton syyskokouksessa liiton hallitukseen valittiin kaudelle 2017-2019 Timo Metsola, Juha-Matti Salmela ja Maija Vattulainen.

Timo Metsola on 1990-luvun lopussa aloittaneen Vuokraturvan perustaja ja nykyinen hallituksen puheenjohtaja. Aktiivivuosinaan Metsola oli SM-mitalitason judoka ja käy edelleen säännöllisesti harjoituksissa Tikkurilan Judokoissa.

Juha-Matti Salmela on turkulainen fysiikan opettaja ja Turun Judoseuran aktiivi. Kilpajudokana Salmela saavutti 10 SM-mitalia, Finnish Open ja PM-kilpailujen voitot.

Maija Vattulainen on yrittäjä, työterveyspsykologi ja organisaatiokonsultti. Vattulainen johtaa Lappeenrannan Kamizaa, josta tehtävästä hänet on valittu sekä Suomen Judoliiton että Etelä-Karjalan Liikunnan ja Urheilun vuoden seurajohtajaksi. Vattulainen kilpaili kansallisella tasolla.

Syysliitto kokous hyväksyi hallituksen esityksen sääntömuutokseksi, jolla Judoliiton kurinpitomenettelystä vastaa vuoden 2017 alusta lähtien kamppailulajiliittojen yhteinen kurinpitovaliokunta. Kokous hyväksyi myös kamppailulajiliittojen yhdessä valmistelemat yhteiset kurinpitosäännöt sekä valitsi Judoliiton edustajaksi yhteiseen kurinpitovaliokuntaa Kimmo Töttölän ja Sampo Mälkiän.

Kokous hyväksyi toimintasuunnitelman ja budjetin vuodelle 2017. Budjetissa toimintakulujen loppusumma on 1.154.502 euroa. Budjetissa avustuksia on arvioitu saatavan 492.000 euroa. Budjetti on laadittu 21.295 euroa ylijäämäiseksi.

Kokousmateriaalit löydät täältä. Materiaaleja täydennetään pöytäkirjalla, kun se on saatu valmiiksi.