Judoliiton hallitukseen valittiin (vasemmalta) Valtteri Jokinen, Henry Lipponen, Tea Laakkonen ja puheenjohtajaksi Marko Laaksonen. Kuvasta puuttuu Juha-Matti Salmela. Kuva: Tuula Falenius.

Marko Laaksonen Judoliiton puheenjohtajaksi

Lauantaina 28.11. Kouvolassa järjestetyssä Judoliiton sääntömääräisessä syysliittokokouksessa valittiin uudeksi puheenjohtajaksi kaudelle 2016 – 2018 Marko Laaksonen Kirkkonummen Judoseurasta. Puheenjohtajavaalissa Marko Laaksonen voitti istuvan puheenjohtajan Esa Niemen. Kokouksessa valittiin myös hallituksen jäseniä. Ensimmäistä kertaa Judoliiton historiassa hallituksen jäsenistä puolet on miehiä ja puolet naisia.

Judoliiton hallitukseen valittiin kaudelle 2016 – 2018 Valtteri Jokinen, Tea Laakkonen ja Henry Lipponen. Kaudelle 2016 valittiin Juha-Matti Salmela.

Liiton hallituksessa jatkavat edellisten lisäksi Maija Mustonen, Annikka Mutanen, Petteri Pohja, Sanna Pyykönen ja Maija Vattulainen.

Kokouksessa jäsenistölle esiteltiin vuoden 2016 kilpailumääräykset ja uutena asiana kamppailulajiliittojen yhteinen yhdenvertaisuussuunnitelma.

Uuden puheenjohtajan ja uusien hallituksen jäsenten esittelyjä julkaistaan Judoliiton viestintäkanavissa lähitulevaisuudessa.