Makeita sarjavoittoja Narva-Cupista 11.9.2010

Viidenkymmenen TehoTiimiläisen ja heidän huoltajansa joukko kävi katsastamassa Virolaisten, Venäläisten ja Latvialaisten tason etelä-naapurissa. Mukana oli myös Länsi-Suomen aluejoukkue

Kuvagalleria löytyy painamalla tästä >> ja toinen painamalla tästä >>
Risto Sahan tekemä mukava matkakertomusvideo löytyy täältä >>>

Jo muutamana syksynä olemme tehneet nuoremman TehoTiimin kanssa reissun Narvaan. Nyt reissu täyttyi jo keväällä ja monta halukasta jouduttiin jättämään "rannalle". Ensi vuonna täytyy varmaan jonkin verran rajoittaa huoltajien mukaanottoa, niin saamme enemmän kisaajia mukaan. Tuomareita mukana reissussa oli neljä. Sanna Ranki, Timo Lehtonen, Jari Paulman ja Arttu Määttä.

Reissu järjestettiin viimevuoden malliin. Matkanjohtajana Arto Määttä. Allekirjoittanut ei sattuneesta syystä päässyt mukaan reissuun vaan vietti hauskan ja antoisan päivän Raisiossa, erinomaisesti järjestetyssä Ryhti-Shiaissa.

Taso tänä vuonna oli tasaisen kova; ehkä astetta kovempi kuin viime vuonna. Tver venäjältä oli  mukana vahvalla joukkueella. Samoin Riikan alueelta oli kasattu voimakas joukkue. Nämä olivat Cup-kilpailun kärjessä. Suomen joukkue pokkasi kolmannen pytyn ja sata euroa rahaa, joka jaettiin joukkueen kesken laivalla "karkki" ja "pelirahaksi" :=).

Alla suomalaisten kunniataulukko. Mitali täältä on oikeasti kova juttu ! Onnittelut ja kiitos Artsille matkan järjestelyistä.

Kultaa
JUOPPERI MattiCP-38
TVAURI Artur

Kuvagalleria löytyy painamalla tästä >> ja toinen painamalla tästä >>

Kaaviot löytyvät allaolevista liitteistä.

- Erkki Jokikokko

Ladattavat tiedostot: