Kokoustiedote hallituksen joulukuun kokouksesta

Judoliiton hallitus kokoontui vuoden viimeiseen kokoukseensa 10.12.2020. Kokouksen käsittelyssä oli muutama asia.

Hallitus käsitteli kilpailumääräyksiä vuodelle 2021. Kilpailumääräyksiin sisällytettiin mahdollisuus, että joukkue SM-kilpailu käydään erikseen miehissä, naisissa ja mixed Team kilpailumuodossa. Vuoden 2021 hallitus päättää, mitkä näistä kilpialuista lopulta toteutetaan. Kilpailumääräykset julkaistaan Judoliiton verkkosivuilla lähiaikoina.

Hallitus päätti vuoden 2020 parhaiden nimeämisistä, jotka julkaistaan joulukuun lopulla. Palkintojen jaolle etsitään kalenterista arvokasta tilaisuutta, koska perinteinen joululeirin jakotilaisuus ei koronan vuoksi toteudu.

Hallitus hyväksyi kisajoukkueiden valintakriteerit vuodelle 2021 valmennusvaliokunnan esityksen mukaisesti. Kriteerit julkaistaan liiton verkkosivuilla valmennuksen alla.

Hallitus hyväksyi kamppailulajiliittojen päivitettyjen kurinpitomääräysten mukaiset esittelijät kurinpitoon.

Hallitus hyväksyi Karstulan Judon jäsenhakemuksen.

Hallitus kävi läpi lyhyesti kesällä seuroille jaetun markkinointituesta annettujen raporttien yhteenvedon.

Hallitus päätti vuoden 2021 järjestäytymiskokouksen ajankohdaksi 10.1.2021.