Kokoustiedote 3/2018

Judoliiton hallitus kokoontui 7.4. kevätliittokokouksen yhteydessä Sporttitalossa Helsingissä.

Kokouksessä päätettiin vuoden 2019 kisajärjestäjistä. SM-kilpailut päätettiin myöntää Nummelan Judon järjestettäväksi. Nuorten SM-kilpailut myönnettiin Iisalmen Judoseuran järjestettäväksi. Vuoden 2019 Samurai Cup 3 myönnettiin Rovaniemen Koyaman järjestettäväksi. Koska kaikille kisoille ei ollut hakijaa, hallitus päätti, että loput kilpailut julistetaan uudelleen haettavaksi. Haku julkaistaan liiton viestintäkanavissa lähiaikoina.

Kokouksessa hyväksyttiin uudeksi jäsenseuraksi Ylämään judoseura Yudo ry:n. Päätöksen myötä Judoliitolla on 121 jäsenseuraa.

Hallitus myönsi kokouksessa myös ansiomerkkejä. Lisäksi hallitus kuuli raportin taloudesta ja valmennusvaliokunnan kehittämistilaisuudesta.

Judoliiton sääntömääräinen kevätliittokokous pidettiin samana päivänä Sporttitalossa. Paikalla oli 7 seuraa, joilla yhteensä 1.069 ääntä. Kevätkokous hyväksyi vuoden 2017 toimintakertomuksen ja tilinpäätöksen sekä myönsi vastuuvapauden tilivelvollisille.

Kevätkokouksen materiaalit löydät klikkaamalla tästä