Koko urheiluyhteisön yhteinen Seurasydän-kampanja käynnistyi!

Koko urheiluyhteisön yhteinen Seurasydän-kampanja liputtaa seuratoiminnan yhteisöllisyyttä

Mikäpä olisi parempi yhteisöllisyyden esikuva kuin suomalainen urheiluseura? Olympiakomitea, lajiliitot, liikunnan aluejärjestöt ja urheiluseurat haluavat liputtaa yhdessä seuratoiminnan suurinta vahvuutta – yhteisöllisyyttä Seurasydän-kamppanjan avulla. Seurasydän kuvastaa rakkautta omaa seuraa kohtaan ja kertoo siitä, mitä kaikkea hyvää seuran ihmiset ympärilleen luovat. Seurat eivät toimisi ilman ihmisiä, jotka ovat mukana täydellä sydämellään. ​Sykkiikö sinulla Seurasydän? Mitä judoseurasi sinulle merkitsee? Mistä olet erityisen ylpeä seurassasi?

Tule mukaan tekemään näkyväksi judoseurojen upeaa toimintaa ja rakkauttasi lajiin!

Miten voin olla mukana?

Kerro sosiaalisessa mediassa judoseurasi toiminnasta ja sen merkityksestä sinulle kuvin ja videoin. Voit myös esimerkiksi liittää sinulle tärkeään kuvaan Seurasydän-kehykset. Merkitse julkaisun perään hashtag: #seurasydän #seurannimi #laji. Täytetään some yhteisöllisyydellä ja iloisella yhdessä tekemisen meiningillä! Seurojen ja seuraväen postauksia nostetaan esille myös Seurasydämen, Olympiakomitean ja Judoliiton kanavissa, jossa ne saavat arvokasta näkyvyyttä. Joka kuukausi palkitaan OKn toimesta aktiivisia Seurasydän-toimijoita. Myös vuoden 2019 judoseuran valinnassa painottuu yhteisöllisyys.

Seurasydän ja yhteisölllisyys ovat esillä sosiaalisessa mediassa, YLE:n kanavilla, seurojen, lajiliittojen ja Olympiakomitean viestinnässä koko syksyn ajan aina Urheilugaalaan 16.1.2020 asti. Kampanjan verkkosivuilta löytyy materiaaleja, joita voit hyödyntää kampanjan aikana. Voit esimerkiksi tehdä seuran Facebook-sivulle #seurasydän-aiheisen profiilikuvan ja kansikuvan. Tarjolla on sekä oman kuvan päälle laitettavia kehyksiä että valmiita kuvia. Sivuilta on myös ladattavissa julisteita, joita kannattaa hyödyntää tapahtumissa.Seurasydän-kamppanjan materiaalit ja lisätietoa löytyy täältä: seurasydän.fi