Katri Lilja koulutus- ja nuorisopäällikön sijaiseksi

Judoliiton koulutus- ja nuorisopäällikön sijaiseksi perhevapaan ajaksi on valittu kasvatustieteiden maisteri Katri Lilja.

Katri Liljalla on pitkä kokemus koulutus- ja nuorisopäällikön tehtäväkentästä. Suunnistuksen maajoukkueuran jälkeen hän on toiminut moninaisissa tehtävissä sekä vapaaehtoisena seuratoiminnassa että päätoimisena työntekijänä Suunnistusliitossa. Vuosina 2016-2019 hän vastasi rastilippu.fi-palvelun kehittämistyöstä.

Lilja on työskennellyt Suunnistusliiton palveluksessa 2009-2019 nuorisopäällikön sijaisen, nuorisotoiminnan kehityspäällikön ja tapahtumapäällikön tehtävänimikkeillä. Ennen Suunnistusliittoa Lilja on tehnyt kymmenen vuotta töitä freelancerina Suunnistusliiton lisäksi mm. Varalan Urheiluopistolle ja Nuorelle Suomelle.

- Olen iloinen, että saan Judoliiton tehtävässä toimia jälleen koulutus- ja nuorisoasioiden parissa. Ne ovat lähinnä sydäntäni. Olen innoissani tästä mahdollisuudesta, kertoo Katri Lilja.

- Saamme Katrista koulutus- ja nuorisopäällikön sijaiseksi rautaisen ja kokeneen ammattilaisen. Tervetuloa porukkaan, kommentoi toiminnanjohtaja Pekka Lehdes.

Koulutus- ja nuorisopäällikön sijaisuuteen oli 11 hakijaa.

Katri Liljan työsuhde alkaa 28.10.2019.