Judon Tuki ry jakaa tukea nuorille judokoille 2009 yli 4000 euroa!

Seurojen tulee lähettää anomuksensa 30.6 mennessä judon Tuki ry:hyn.

Vuonna 2009 Judontuki tukee nuorten judokoiden kesätreenausta ja maksaa kesäleirimaksun usealle kymmenelle nuorelle judokalle Pajulahden Eloleirille sekä Helsinki Judo Campille.

Paikat leireille tulevat jakamaan Suomen Judoliiton aluejohtajat yhdessä alueen nuorten vetäjän kanssa. Alueille tulee leiripaikkoja alueella olevien seurojen ID korttien määrän suhteessa. Aluejohtajat tulevat painottamaan nuoren judokan kehityskykyä, liikunnallisuutta, treeni-intoa sekä tarvittaessa sitä, että seura ei tue ko. judokaa leiriin rahallisesti. Seurojen tulee lähettää anomuksensa 30.6 mennessä judon Tuki ry:n yhteyshenkilölle e-mailina osoitteeseen arttu.laitinen@kolumbus.fi, puh 040 7511333.

Judon Tuki ry. on terveitä elämäntapoja, erityisliikuntaa ja nuorten harrastustoimintaa judon piirissä edistävä aatteellinen yhdistys. Judon tuki myöntää avustuksia lajin harrastajille, ohjaajille tai judoseuroille. Judon Tuki ry:n keskeisenä painopistealueena on mm. erityisryhmien kuten invalidien, kehitysvammaisten ja näkövammaisten judonharrastuksen tukeminen. Tukea suunnataan myös nuorison liikuntaharrastuksen edistämiseen itsehillinnän, keskittymiskyvyn ja kehon kokonaisvaltaisen kuntoisuuden lisäämiseksi sekä aikuisten kuntojudoon.

Judon Tuki ry hankkii varoja jäsen- ja kannatusmaksuilla, ottamalla vastaan lahjoituksia ja avustuksia. Yhdistys harjoittaa oman toimintansa tavoitteita edistävää julkaisutoimintaa ja tuottaa judoaiheisia opetusmateriaaleja. Judon Tuki ry tekee läheistä yhteistyötä Suomen Judoliiton ja Suomen Dan-Kollegion kanssa.

Jos haluat tukea toimintaamme, liity Judon Tuen jäseneksi ja maksa jäsenmaksu 50 euroa tilille 157230-396689 viitteellä 13. Voit tukea toimintaamme myös tilaamalla tuotteitamme osoitteesta http://www.judoliitto.fi/judon_tuki/

Jos liityt jäseneksi, kiitos tuestasi Suomen judon hyväksi!

Judon Tuki ry:n puolesta,

Heikki Lähteenkorva ja Arttu Laitinen