Judon perusteet koulutus Järvenpäässä 8.-9.5.2010

Tervetuloa SJuL/Etelä-Suomen alueen järjestämälle Judon Perusteet kurssille !

Ilmoittaudu ilmoittautumis sivulla www.es-judo.net/ilmot

Ilmoittautuneet löydät painamalla tästä>>

Kurssi on I-tason kurssi ja se on tarkoitettu ns. judokan ensimmäiseksi kurssiksi, jolla pyritään antamaan judokoille valtakunnallisesti vähintään samat perustiedot judon historiasta, periaatteista, erilaisista harjoittelutavoista, käytöstavoista jne. Kurssi kestää kaksi päivää ja se pidetään 8.-9.5.2010 Järvenpään Akagin dojolla Lukionkatu 3, Järvenpää ks. kartta >>

Kurssi suositellaan käytäväksi jo ennen vihreän vyön suorittamista ja kurssilainen saisi olla mielellään 12 vuotta täyttänyt. Myös ne vihreävöiset/sinivöiset, jotka eivät ole suorittaneet C-lajiosaa tai tätä kurssia ovat tervetulleita.

Tämä kurssi ja Oppiminen ja opettamisen perustaidot kurssi on oltava suoritettuna viimeistään ennen sinisen vyön graduoimista.

Aika: Lauantai 8.5.2010 klo 11:00-17:00 ja sunnuntai 9.5.2010 klo 10:00-16:00

Paikka: Järvenpään Akagin dojolla Lukionkatu 3, Järvenpää ks. kartta >>

Sisältö: Kurssin tavoitteena on antaa perustiedot lajista ja sen historiasta, periaatteista ja niiden soveltamisesta harjoitteluun. Kurssi painottuu tatamilla käytäviin harjoituksiin joissa käydään läpi judon perusasioita.

Vetäjinä toimivat Etelä-Suomen aluekouluttajat. Sitovat ilmoittautumiset viimeistään 5.5.2010 mennessä ILMOITTAUTUMISLOMAKKEELLA >> (http://www.es-judo.net/ilmot)
(ks. Suomen Judoliiton Etelä-Suomen alueen kurssin peruutusehdot)

Kurssille otetaan max 35 osallistujaa ilmoittautumisjärjestyksessä ja ilmoittautumislomake suljetaan kun kurssi tulee täyteen.

"Hätätapauksessa" ilmoittautumisen voi tehdä myös puhelimitse tai tekstiviestillä 050-5472411. Ilmoitautumisessa mainittava Sporttirekisteri-ID, nimi, seura, yhteystiedot (sähköposti, puhelinnumero), vyöarvo ja syntymävuosi.

Varustus: judogi ja muistiinpanovälineet, judopassi, eväät, kurssin maksukuitti
Kurssimaksu: 70 € :- Maksetaan Suomen Judoliiton Etelä-Suomen alueen tilille Sampo 800018-818917 (kuitti mukaan).

Lisätietoja antaa Niina Nikulainen, p.050-547 2411, s-posti: niina.nikulainen@es-judo.net

Tervetuloa !!!