Judoliitto ja Karateliitto tavoittelevat mitaleita Matsurun kanssa

Suomen Judoliitto ja Suomen Karateliitto ovat solmineet merkittävän nelivuotisen yhteistyösopimuksen Matsuru –budotarvikkeita Suomessa edustavan Vauman Oy:n kanssa. Sopimus kattaa vuodet 2009 – 2012.

Julkistamistilaisuus pidetään Helsingissä Suomen Liikunnan ja Urheilun talossa tänään klo 18.00. Ystävälliset haastattelupyynnöt pyydämme suoraan alla mainituille toiminnanjohtajille.

- Sopimus on Judoliitolle erityisen merkittävä. Sopimuksen myötä edustusurheilijamme saavat käyttöönsä Matsuru-varusteet alkaneen olympiadin loppuun asti. Judoliiton tavoite on mitali Lontoon vuoden 2012 olympialaisista. Se on kova tavoite, johon ei päästä ilman kunnon yhteistyökumppaneita, kommentoi Judoliiton puheenjohtaja Tapio Mäki.

- Tämä on tärkeä tuki Karateliiton vuoden 2014 projektillemme. Haemme vuoden 2014 EM-kisoja Suomeen ja kotikisoissa on tarkoitus myös menestyä. Kisahakuprojektin rinnalle on perustettu 2014 valmennusryhmä, joka saa näin hyvän taustatuen nyt solmitusta varustesopimuksesta, kommentoi Karateliiton puheenjohtaja Robert Paajanen.

- Matsuru on aiemmin tehnyt pienimuotoisempaa yhteistyötä liittojen ja seurojen kanssa. Nyt satsaamme kahteen johtavaan budoliittoon merkittävällä nelivuotisella varustesopimuksella. Tämä on meille uusi ja merkittävä aluevaltaus. Tämän sopimuksen kautta tavoittelemme budolajien markkinajohtajuutta Suomessa, kertoo Matsuru-tuotteita Suomessa edustavan Vauman Oy:n toimitusjohtaja Pentti Vauhkonen.

Suomen Judoliitossa on 120 jäsenseuraa, joissa yhteensä 12.500 judon harrastajaa. Suomen Karateliitolla on 110 jäsenseuraa, joissa yhteensä 13.500 karaten harrastajaa.

Matsurun kotisivuille pääset klikkaamalla tästä.

Lisätietoja: