Judoliitto hakee nuorten olympiavalmentajaa päätoimiseen työsuhteeseen

Alle 18-vuotiaiden nuorten olympiavalmentajan tehtävän siirtyessä Helsinkiin olemme hakemassa joukkoomme valmentajaa. Lisätiedot alla. Finnish Judo Association is currently looking for national team coach U18. More information can be found below as attachment.

Suomen Judoliitto on suomalaisten judoseurojen järjestö, joka tukee jäsenseurojensa monipuolista toimintaa judon parissa ja edistää suomalaisen judon kilpa- ja huippu-urheilua.

Judoliitto on keskittämässä valmennustoimintansa syksystä 2021 alkaen Helsingin Mäkelänrinteeseen avautuvalle Urhea-kampukselle, jossa judo on yksi kampuksen kahdeksasta painopistelajista. Liiton läheisiä yhteistyökumppaneita ovat Pääkaupunkiseudun urheiluakatemia, Mäkelänrinteen Urheilulukio ja Suomen Olympiakomitea.

Alle 18-v. nuorten olympiavalmentaja ja akatemiavalmentaja

Toimenkuva sisältää potentiaalisten alle 18-vuotiaiden nuorten judokoiden kokonaisvaltaista tukemista ja valmennusta, jonka tavoitteena on urheilijan kansainvälinen menestys. Toiminta tapahtuu pääkaupunkiseudun urheiluakatemiassa ja liittotason edustusvalmennusryhmässä.

Toimenkuva sisältää mm.

• URHEA:n judon päivittäisvalmennus erityisesti huomioiden Mäkelänrinteen lukion urheilulinjan nuorimmat sekä pk-seudun yläkouluikäiset judokat: U18-ikäisten akatemiaurheilijoiden urheilijana kasvamisen, teknistaktisen osaamisen ja fyysisten ominaisuuksien kehittämisen kohti kansainvälistä huippujudoa; JA pk-seudun potentiaalisten U15-ikäisten tunnistaminen
  • Judoliiton alle 18-vuotiaiden edustusvalmennusryhmän vastuuvalmennus (kansallisten ja kansainvälisten valmennustapahtumien suunnittelu, toteutus ja seuranta) yhdessä ikäluokan oto-valmentajien kanssa
  • judon yläkoulutoiminta: pk-seudun urheiluyläkoulutoiminnan kehittäminen JA valtakunnallisen judon yläkoululeirityksen sisällön suunnittelu ja toteutus
  • olla mukana kehittämässä Judoliiton valmennusta yhdessä muun valmennuksen kanssa

Toivomme hakijalta

• valmentajan koulutusta tai merkittävää urheilu-uraa judossa
  • ymmärrystä judon kansainvälisen tason vaatimuksista sekä urheilijaksi kasvun polusta
  • tahtoa kehittää nuoria urheilijoita ja kehittyä itse
  • organisointikykyjä
  • hyviä viestintä- ja vuorovaikutustaitoja erityisesti nuorten urheilijoiden kanssa
  • kykyä työskennellä iltaisin ja viikonloppuisin sekä valmiutta matkustaa
  • sujuvaa työskentelyä eri it-järjestelmien kanssa mukaan lukien budjetin valmistelu ja seuranta
  • englannin kielen taitoa ja ajokorttia

Katsomme eduksi:

• judon arvojen mukaan työskentely
  • kokemus nuorten urheilijoiden valmentamisesta korkean suorituskyvyn ympäristössä
  • kykyyn työskennellä yksin ja osana tiimiä
  • kykyä toimia rakentavasti potentiaalisissa ristiriitatilanteissa

Tarjoamme:

• huippuluokan valmennusolosuhteet ja asiantuntijaverkoston
  • mahdollisuuden kehittää ja kehittyä
  • kansainvälisen työympäristön
  • valmennustiimin tuen

Työtehtävä on kokopäiväinen ja määräaikainen ajalle 1.8.2021 – 31.12.2024. Työ aloitetaan 6 kk koeajalla.

Lisätietoja antavat valmennuspäällikkö Jaana Jokinen jaana.jokinen@judoliitto.fi, puh. 050 331 4640 tai Valmennusvaliokunnan puheenjohtaja Mika Mukkula mika.mukkula@judoliitto.fi.

Vapaamuotoiset hakemukset palkkatoivomuksineen viimeistään 28.3.2021 mennessä sähköpostin liitetiedostona pekka.lehdes@judoliitto.fi. Kirjoita sähköpostin otsikkokenttään viitteeksi ’ALLE 18-v. NUORTEN OLYMPIAVALMENTAJA’. Liitä hakemukseen ansioluettelo, josta ilmenevät aiemmat työsuhteesi, koulutuksesi ja toimintasi urheilun parissa. Lähetetyt hakemukset kuitataan vastaanotetuiksi. Tehtävään valittavan on esitettävä nähtäväksi rikosrekisterilain 6.2 §:n tarkoittama rikosrekisteriote (laki lasten kanssa työskentelevien rikostaustan selvittämisestä 504/2002).

Uutiskategoriat

Ladattavat tiedostot: