Judoliitto hakee koulutus- ja nuorisopäällikön sijaista

Suomen Judoliitto hakee koulutus- ja nuorisopäällikön sijaista perhevapaan ajaksi alkaen 1.11.2019.

Koulutus- ja nuorisopäällikkö vastaa Suomen Judoliiton koulutustoiminnan suunnittelusta ja organisoinnista. Koulutuspäällikkö toteuttaa itse osan koulutuksista ja apunaan hänellä on Judoliiton vapaaehtoisten kouluttajien verkosto. Koulutus- ja nuorisopäällikkö kehittää Judoliiton seura- ja nuorisotoimintaa. Hän vastaa seuratoiminnan tuesta ja seuratoiminnan kehittämisestä. Koulutus- ja nuorisopäällikön tärkeänä tehtävänä on verkostoitua ja tehdä yhteistoimintaa muiden lajiliittojen, erityisesti kamppailuyhteisön kanssa.

Hakijalta edellytetään tehtävään sopivaa koulutusta liikunnan, nuorisotyön tai koulutuksen alalta. Tuntemus kamppailulajeista katsotaan eduksi. Tehtävässä tarvitaan hyviä koulutus- ja vuorovaikutustaitoja sekä kykyä joustavaan ja monimuotoiseen viestintään. Tehtävä edellyttää hyvää taitoa hallita erilaisia digitaalisia järjestelmiä ja työkaluja. Toimipaikka on Helsingissä Sporttitalossa. Työ edellyttää osallistumista seurojen ja liiton tapahtumiin ympäri Suomen sekä työskentelyä viikonloppuisin ja iltaisin.

Lisätietoja koulutus- ja nuorisopäällikön tehtävästä antaa koulutusvaliokunnan puheenjohtaja Sanna Pyykönen puh: 040-7054221

Suomen Judoliitto

Suomen Judoliitto on suomalaisten judoseurojen yhteistyö-, palvelu- ja edunvalvontajärjestö. Liitto tukee jäsenseurojensa monipuolista toimintaa judon parissa ja edistää suomalaisen judon kilpa- ja huippu-urheilua.

Judoliitto on myös yksi urheilujärjestöjen kärkietenijä yhdenvertaisuuden ja eritysryhmien liikunnan toteuttamisessa.

Judoliitossa on 122 jäsenseuraa, joissa rekisteröityneitä judon harrastajia on noin 7.000.  Vuosibudjettimme on hieman yli miljoona euroa. Liiton palveluksessa työskentelee seitsemän päätoimista henkilöä. Judoliiton alaisuudessa järjestetään vuosittain yli 50 koulutustapahtumaa, joissa on noin 1.000 osallistujaa.

Sijaisuuden kesto:

Sijaisuus on määräaikainen ajalle 1.11.2019 – 30.9.2020. Sijaisuus aloitetaan 3 kuukauden koeajalla.

Hakeminen:

Vapaamuotoiset hakemukset palkkatoivomuksineen viimeistään torstaina 26.9.2019 mennessä sähköpostin liitetiedostona Judoliiton toiminnanjohtajalle Pekka Lehdekselle osoitteeseen pekka.lehdes@judoliitto.fi. Kirjoita sähköpostin otsikkokenttään viitteeksi KOULUTUSPÄÄLLIKKÖ. Liitä hakemukseen ansioluettelo, josta ilmenevät aiemmat työsuhteesi, koulutuksesi ja toimintasi urheilun parissa. Lähetetyt hakemukset kuitataan vastaanotetuiksi.