Judoliiton toimistolla toimenkuva- ja henkilömuutoksia

Judoliiton toimistolla on tarkennettu toimenkuvia, joilla mennään toistaiseksi ainakin vuodenvaihteen yli. Tilannetta tarkastellaan pitkin loppuvuotta ja tehdään tarvittavia muutoksia vuodenvaihteessa.

Pekka Lehdes jatkaa projektipäällikön nimikkeellä ennen kesälomia sovittua kamppailulajiliittojen yhteistyön tiivistämiseen liittyvää selvitystyötä. Lehdeksen tehtävänkuvaan sisältyy kamppailulaji-yhteistyön lisäksi paljon Judoliiton päivittäisiä asioita yhdessä liiton muiden toimihenkilöiden kanssa.

Miikka Neuvonen aloittaa 1.10.2014 määräaikaisena vt-toiminnanjohtajana.

Toimistosihteeri Tuula Falenius työskentelee syksyn aikana osapäiväisesti.

Koulutuspäällikön tehtävien uudelleenjärjestely jatkuu Marita Kokkosen siirtyessä uuden työnantajan palvelukseen. Koulutukseen liittyviä asioita hoidetaan toistaiseksi varapuheenjohtaja Henry Lipposen sekä Neuvosen, Lehdeksen ja oto-kouluttajien yhteisin voimin. Uuden koulutuksesta vastuullisen henkilön rekrytointi on hallituksessa työn alla. Tehtävä tullaan laittamaan julkiseen hakuun.

Liiton valmentajat jatkavat aikaisemmin sovituilla toimenkuvilla ja tehtävillä.

Toimenkuvien tarkennukset ja niihin liittyvät asiat voivat aiheuttaa palveluviiveitä seuroille koko loppuvuoden aikana, joten pyydämme kärsivällisyyttä.

Hallitus informoi tehtävien tarkennuksista seuraavan kerran viimeistään joulukuussa 2014.

Suomen Judoliitto ry

Lisätietoja puheenjohtaja Esa Niemi