Kuva: Pixbay

Judoliiton markkinointituki jäsenseuroille

Judoharjoittelun katkeaminen kevään aikana on asetanut judoseurat haastavaan tilanteeseen. Etä-ja ulkoharjoituksia on järjestetty kuitenkin kiitettävästi. Seurojen järjestämää toimintaa on jaettu myös hienosti sosiaalisen median kanavissa, jolloin entistä useammat ovat voineet osallistua ja nauttia näistä tapahtumista. Judoliitto on jakanut harjoitteluohjeita ja tietoa seurojen aktiviteeteista, sekä tuottamalla ja kokoamalla omaa materiaalia jäsenseurojen ja urheilijoiden käyttöön.

Koko judoyhteisön kannalta on hyvin tärkeätä, että ensinnäkin pysymme terveinä ja kaikin tavoin jatkossakin noudatamme suosituksia tartuntariskin vähentämiseksi. Haasteemme on samalla harrastaa lajiamme turvallisesti sekä avata ovemme lajin pariin tuleville uusille harrastajille. Tämän haasteen voittamiseksi Judoliiton hallitus teki kesäkuun kokouksessaan poikkeuksellisen päätöksen taloudellisesta tuesta seurojen markkinoinnin ja syksyn toiminnan käynnistämisen tukemiseksi. Markkinointituen toivotaan auttavan seuroja käynnistämään markkinointiaktiviteetteja, joihin seura ei ole taloudellisesti varautunut. Avustus on mahdollista käyttää perinteiseen markkinointiin tai näkyvyyttä lisäävään ja uusia jäseniä tavoittavaan muuhun toimintaan.

Tukea tulee hakea alla olevalla lomakkeella. Varattu määräraha jaetaan määräaikaan mennessä tulleiden hyväksyttyjen hakemusten kesken oheisin ehdoin: Tuen enimmäismäärä on 10 euroa/jäsen (Suomisporttiin rekisteröity) ja se on käytettävä seuran syksyn 2020 jäsenhankinnan kehittämiseen. Tuen käytön loppuraportointi on tehtävä 30.11.2020. Lisätietoa 18.6. asti toiminnanjohtajalta ja tämän jälkeen jukka.sala@judoliitto.fi. Judoliitto kerää samalla tietoa jäsenseurojen ylläpitämästä toiminnasta ja avustuksen avulla toteuttamista toimenpiteistä.

Hakuaika päättyy 15.7.2020 klo: 14:00. Myöhästyneitä hakemuksia ei käsitellä. Tuki maksetaan 15.8.

Siirry hakulomakkeeseen klikkaamalla tästä.