Judoliiton kilpailumääräykset uudistuu

Kilpailu- ja sääntövaliokunta on saanut judoliiton hallitukselta tehtäväksi uudistaa judoliiton kilpailumääräykset. Kilpailumääräykset on tarkoitus uudistaa 2013 syksyn aikana ja ottaa käyttöön 2014 alussa. Kilpailumääräys uudistukseen perustetaan työryhmä.

Vuoden 2012 - 2013 on judoliitossa uudistettu ja päivitetty useita "vanhentuneita" sääntöjä. Liiton organisaatio on uudistunut ja valiokunnat ovat yhdenmukaistaneet toimintojaan. Nyt on vuorossa kilpailumääräysten uudistaminen.

Suomen judoliiton kilpailumääräysten runko on useita vuosia vanha ja siihen on tehty vuosittain useita muutoksia ja korjauksia. Kaikki muutokset eivät tue toisiaan ja osa on jopa ristiriidassa jonkun toisen asian kanssa. Tästä johtuen kilpailumääräykset on kirjoitettava uudelleen vastaamaan tämän päivän kilpailuja ja niiden järjestämistä.

Kilpailu- ja sääntövaliokunta perustaa työryhmän johon sinulla on mahdollisuus osallistua työryhmän jäsenenä tai antamalla ehdotuksia ja palautetta työryhmälle. Kilpailu- ja sääntövaliokunta valitsee työryhmän edustajat ja heidän roolit työryhmässä (judollinen ammattitaito ja osaamisalue). Jos olet kiinnostunut tulemaan mukaan työryhmään tai osallistumaan työryhmän toimintaan ilmoita siitä kilpailu- ja sääntövaliokunnalle 31.7.2013 mennessä osoitteeseen kilpailumaaraykset@gmail.com

Työryhmä tulee esittämään uudistettuja kilpailumääräyksiä judoliiton hallitukselle loppuvuodesta 2013 ja ne on tarkoitus ottaa käyttöön 2014 alusta.

SjuL Kilpailu- ja sääntövaliokunta

Ladattavat tiedostot: