Judoliiton 60-vuotisjuhlaa ja SM-kisoja vietetään keväisessä Helsingissä

Toukokuun ensimmäinen viikonloppu on judollisesti merkittävä, sillä silloin Suomen parhaat taistelevat Suomen mestaruuksista ja mitalikahvit juodaan Judoliiton 60-vuotisjuhlassa.

Lauantaina 5.5.2018 ratkotaan Suomen mestaruudet legendaarisessa Töölön kisahallissa, minkä jälkeen ilta jatkuu kivenheiton päässä Judoliiton 60-vuotisjuhlassa Crowne Plaza -hotellin Royal salissa. Sunnuntaina 6.5.2018 kisahuuma jatkuu joukkueiden ja sovelletun judon Suomen mestaruuksia seuraten. Judoliitto ja kilpailuiden järjestäjä Chikara toivottavat kaikki tervetulleeksi seuraamaan jännittäviä otteluita, kannustamaan suosikit voittoon sekä kokoontumaan loistavan ruoan, seuran ja ohjelman pariin vuosijuhlaan.

Vuosijuhla tuo yhteen judon parissa erilaisissa tehtävissä toimivat. Myös olympiakarsintaan lähtevät aikuisten maajoukkueen jäsenet ovat juhlassa mukana. Tervetuloa toivottamaan heille menestystä matkalle kohti Tokiota ja tapaamaan tuttavia judon parista.

Vuosijuhlan ilmoittautuminen on avautunut. Toimithan pian, sillä mukaan mahtuu rajallinen määrä juhlijoita. Lisätietoa juhlasta löytyy täältä. SM-kisasivut avautuvat pian osoitteessa judosm.fi.