Judolehti hakee toimituspäällikköä

Judolehden toimitusneuvosto hakee avukseen osa-aikaista toimituspäällikköä.

Toimituspäällikön tehtävä on käsitellä ja editoida lehteen tulevat jutut ja kuvat sekä julkaista ne Judolehden julkaisualustalla. Toimituspäällikkö osallistuu neljästi vuodessa lehden toimitusneuvoston kokoukseen (arki-iltana). Toimituspäällikkö on myös yhteydessä juttujen kirjoittajiin juttujen saamiseksi.

Judolehti julkaisee juttuja noin 50-60 vuodessa. Näin ollen toimituspäällikön tehtävä sopisi hyvin freelancerille tai lisäansiota kaipaavalle viestintäalan ammattilaiselle.

Valittavalta henkilöltä edellytetään kohtuullista judon (tai kamppailulajien) ja suomalaisen judoyhteisön (tai kamppailuyhteisön) tuntemusta sekä halua ja kykyä yhteistyöhön judoyhteisön eri toimijoiden kanssa. Jos et itse koe olevasi tehtävään sopiva henkilö, ilmianna meille henkilö, jolla tiedät olevan kykyjä tähän tehtävään. Rekrytointiin johtavasta vihjeestä luvassa palkinto.

Voit tutustua Judolehden juttutuotantoon osoitteessa www.judolehti.fi

Pyydämme vapaamuotoiset hakemukset palkkiotoiveineen osoitteeseen judolehti@judoliitto.fi viimeistään perjantaina 4.1.2019 klo 14.30.